ليونل مسي سفري تابستاني به ايبيزا داشته که فابرگاس، سوارس و خانواده‌هاي‌شان هم آنها را همراهي کردند.
کد خبر: ۴۴۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 18 June 2017
به گزارش تابناک : اين روزها ليونل مسي، سسک فابرگاس و لوئيس سوارس براي سپري کردن تعطيلات تابستاني همراه با خانواده‌هايشان به منطقه ايبيزاي اسپانيا رفته‌اند و حسابي مشغول خوشگذراني و لذت بردن از گرماي تابستان هستند. اين در حالي است که تا کمتر از دو هفته ديگر جشن ازدواج ليونل مسي و همسرش آنتونيا در روساريوي آرژانتين برگزار خواهد شد.
مسي و آنتونيا با دو پسرشان، لوئيس سوارس و همسرش سوفيا با دو فرزندان‌شان و سسک فابرگاس با همسر و دخترانش در کنار هم به تفريح مي‌پردازند. آنها از يک قايق تفريحي استفاده مي‌کنند. ستاره‌هاي دنياي فوتبال معمولاً چنين قايق‌هاي تفريحي‌اي را اجاره مي‌کنند ولي ليونل مسي تابستان گذشته يکي از اين قايق‌هاي لوکس را به نام Seven C خريداري کرد تا براي تعطيلات همراه با خانواده از آن لذت ببرد. اين قايق تفريحي گنجايش 10 نفر به علاوه 4 نيروي تدارکاتي (راننده، مهماندار، آشپز و..‌) را داراست. طبق گزارش منتشره در ال‌موندو، در اين قايق تفريحي يک سوئيت و 3 اتاق ديگر همراه با 4 سرويس بهداشتي و يک سالن نشيمن تعبيه شده و در آن يک موتور آبي، دو قايق کاياک برخي ديگر از تجهيزات تفريحات آبي قرار دارد. طبق اعلام وب‌سايت TopSailingCharter، هزينه اجاره روزانه چنين قايقي تفريحي 8833 يورو است و براي اجاره هفتگي آن بايد 53/240 يورو پرداخت. اجاره روزانه قايقي مشابه آنچه خانواده اين 3 فوتباليست اين روزها در آن به استراحت مي‌پردازند، 9 هزار يورو است.
البته اجاره اين قايق، تنها هزينه سفر تابستاني خانواده‌هاي مسي، سوارس و فابرگاس به ايبيزا نيست‌؛ طبق اعلام روزنامه OK، اين 3 ستاره همراه با خانواده‌هايشان در يک ويلاي لوکس در يکي از محله‌هاي اختصاصي ايبيزا مستقر شده‌اند. در اين محله قيمت خانه‌ها و ويلاها حدود 4 ميليون يورو است و اين 3 خانواده براي اجاره ويلايي در اين منطقه روزي حدود 10 هزار يورو پرداخت مي‌کنند.
در ادامه گزارش اين روزنامه مي‌خوانيم دوشنبه گذشته، مسي، سوارس و سسک و همسران‌شان در جشن رستوران اوشوايا حضور داشتند و مشخص شده قيمت ورودي اين رستوران براي هر نفر 50 يورو است و قيمت مواد غذايي آن 100 برابر بيشتر از جاهاي ديگر است و حتي ممکن است به 10 هزار يورو برسد.
آماده‌سازي جزئيات جشن عروسي مسي
اين روزها در کشور آرژانتين خبر برگزاري جشن عروسي ليونل مسي و همسرش يک سوژه مهم است. روزنامه لاناسيون در گزارش خود جزئيات بيشتري را از اين جشن منتشر کرده‌؛ گويا مسي، براي امنيت هر چه بيشتر مهمانانش، در ازاي هر يک مهمان، يک نيروي مراقب به خدمت گرفته. برنامه‌ريزي اين جشن ازدواج بر عهده لورنا فاريا و آدريان پاويا گذاشته شده و قطعاً مسائل امنيتي از جمله مهم‌ترين مسائل اين جشن خواهد بود. تمام بازيکنان بارسلونا و تعدادي از بازيکنان تيم ملي آرژانتين که دوستان مسي هستند به اين جشن دعوتند.
در عين حال مشخص شده تمام مهمانان جشن عروسي شب را در شهر روساريو سپري نخواهند کرد. به عنوان مثال شکيرا، همسر کلمبيايي جرارد پيکه، با هلي‌کوپتر خودش را به شهر روساريو خواهد رساند و بعد از اتمام جشن عروسي، با همان هلي‌کوپتر به فرودگاه ايسئيساي بوينوس‌آيرس بازخواهد گشت. به رغم درخواست‌هاي رسانه‌هاي خبري براي پوشش اين جشن، تنها افراد محدودي در اين مراسم حضور خواهند داشت.
لباس عروسي آنتونيا از بارسلونا و از کمپاني روساکلارا به روساريو ارسال خواهد شد و مادر و خواهر عروس هم لباس‌هايشان را از برندي محلي به نام کلوديا کسانو تهيه کرده‌اند. هنوز مشخص نيست ليونل مسي در جشن عروسي‌‌اش کت و شلوار کدام برند را به تن خواهد کرد.





منبع : خبرورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار