قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان :
تابناک اصفهان- قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: اگر کشاورزی بدون برنامه‌ریزی پیش برود می‌تواند از عوامل تخریب محیط زیست باشد.
کد خبر: ۴۳۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 12 June 2017
مهرداد مرادمند در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: بخش کشاورزی به عنوان یکی از بهره‌برداران اصلی محیط زیست، یکی از بخش‌هایی است که بیشترین تعامل را با محیط زیست دارد اما در صورتی که همین کشاورزی بدون برنامه‌ریزی پیش برود می‌تواند از عوامل تخریب محیط زیست باشد.
 وی خواستار افزایش مشارکت مردم و بهره‌برداران در حفاظت از محیط زیست شد و ادامه داد: در شرایط کنونی نیاز است تمامی نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف در جهت حفاظت از محیط زیست وارد عرصه شوند و از مشارکت جمعی در این بخش بهره گرفته شود.
قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اضافه کرد: باید توجه داشت در صورتی که محدودیت‌هایی برای حفاظت از محیط زیست ایجاد می‌شود، موارد جا‌یگزین نیز انتخاب شوند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.
وی ادامه داد:  متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که در بسیاری از موارد برای حل مشکلات زیست محیطی در بخشی، مسائلی دیگر در نقاط دیگر ایجاد می‌شود که این خود باعث ایجاد دیگر مشکلات است.
 وی گفت: توسعه پایدار در حقیقت استفاده کامل از نعمت‌های الهی با توجه به نسل آینده است، از طرفی نیاز است حساسیت‌های مردمی نسبت به مسائل زیست محیطی بیش از پیش فعال شود تا شاهد حل بسیاری از مسائل زیست محیطی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار