معاون امور عمرانی استانداری قم مطرح کرد
معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: در مناطقی از شهر قم که شبکه فاضلاب راه اندازی شده است، مردم باید هر چه زودتر نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند.
کد خبر: ۴۳۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۳ 08 June 2017
به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان قم که در تالار امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت مدیریت منابع آب اظهار کرد: باید مطالعاتی انجام شود تا به صورت علمی منابع آب را در استان مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه مناطق دو و 6 شهر قم در اولویت احداث شبکه فاضلاب هستند ادامه داد: اگر در منطقه ای از شهر قم شبکه فاضلاب ضرورت دارد، نباید خللی در عملیات اجرایی احداث این شبکه در آن مناطق ایجاد شود

معاون امور عمرانی استانداری قم افزود: در مناطقی از شهر قم که شبکه فاضلاب راه اندازی شده است، مردم باید هر چه زودتر نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند تا منازلشان به این شبکه متصل شود.

سید رحمان دانیالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت تزریق آب به سفره‌های زیرزمینی اظهار کرد: باید 60 درصد پساب به این سفره‌ها تزریق شوند و نباید از این مساله غافل شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت در برنامه ششم توسعه مکلف شده است که 10 درصد آب بخش کشاورزی را برای تعادل بخشی به سفره‌های زمینی به این سفره‌ها تخصیص بدهد.در بحث دریاچه نمک برای حل بحران حق آبه به استان قم تخصیص پیدا کرد، اما از این حق آبه تنها یک درصد اختصاص داده شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار