به گفته معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، ورزشکاران این استان در سال گذشته ۱۳۷۲ مدال کشوری و بین المللی کسب کردند.
کد خبر: ۴۳۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 01 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ، جلال عزیزی در دیدار مسئولین هیئت‌های ورزشی استان با استاندار که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، استان کرمانشاه را یکی از قطب‌های ورزش قهرمانی کشور برشمرد.

 عزیزی با بیان اینکه ورزشکاران استان سال گذشته موفق به کسب 1372 مدال کشوری و بین‌المللی شدند، اظهار کرد: ۶۷ مدال بین المللی و 1305 مدال کشوری حاصل تلاش ورزشکاران استان  در سال گذشته بوده است.

 معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: کسب این تعداد مدال با رشد ۵.۵۸  درصدی در کسب مدال کشوری و ۲۶.۴  درصدی در کسب مدال‌های بین المللی بوده است.

عزیزی در ادامه اشاره‌ای هم به تعداد بیمه‌شدگان ورزشی استان کرمانشاه داشت و  تعداد بیمه شدگان ورزشی استان در سال ۹۴ را 63 هزار و 379 نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد در سال گذشته ۶۸ هزار و ۲۶۰ نفر بوده است.

وی با اشاره به رشد ۷.۷ درصدی از نظر تعداد بیمه شدگان ورزشی، افزود: این میزان باید بیشتر از اینها باشد و برای رسیدن به این مهم به تلاش بیشتری نیاز است. 

این مسئول تاکید کرد: رسیدن به عدد ۱۰۰ هزار نفر بیمه شده ورزشی در استان را در برنامه داریم.

عزیزی یادآور شد: هیئتهای ورزشی فوتبال با ۱۰ هزار و ۵۵۹ نفر بیمه شده ورزشی، کشتی هشت هزار و ۱۷۱ نفر، تکواندو با شش هزار و ۵۲۸ نفر، والیبال پنج هزار و ۸۳۳، ژیمناستیک با پنج هزار و ۷۵۹ نفر و همگانی با ۵۰۹۷ نفر در رده اول تا ششم هیئت های دارای بیشترین بیمه شده ورزشی استان قرار دارند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار