رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزی از كاهش 14 درصدي كشته شدگان ناشي از سوانح رانندگي در دو ماهه منتهي به خردادماه سال جاري در محورهاي مواصلاتي اين استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵ 28 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ” ايرج كهريزي” رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در ماه هاي فرودين و ارديبهشت ماه در استان مركزي تعداد 54 نفر در سوانح رانندگي جان خود را از دست دادند كه اين تعداد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 14 درصد كاهش داشته است.

وي با اشاره به تحليل تصادفات در يك ماهه گذشته تصريح كرد: در تصادفاتي كه در ماه گذشته در سطح جاده هاي استان رخ داده است، در حدود 36 درصد تصادفات در محورهاي فرعي و روستايي، 27 درصد محورهاي اصلي، 23 درصد در بزگراه ها و 14 درصد در آزاد راه ها به قوع پيوسته است.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در ارديبهشت ماه 32 درصد سوانح رانندگي واژگوني وسايل نقليه، 27 درصد برخورد وسيله با وسيله، 23 درصد وسيله با موتورسيكلت و 18 درصد وسيله نقليه با  عابر پياده بوده است.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان با اشاره به علت تصادفات در اين مدت گفت: 50 درصد تصادفات به علت عدم توجه به جلو، 18 درصد انحراف و تجاوز به چپ، 18 درصد عدم رعايت حق تقدم، نه درصد تخطي از سرعت مطمئنه و پنج درصد به ديگر علت ها رخ داده است.

سرهنگ كهريزي ادامه داد: بشترين سوانح رانندگي در بين ساعات 16 تا 20 اتفاق افتاده است.

اين مقام انتظامي در پايان با تاكيد بر ضرورت توجه هر چه بيشتر رانندگان به قوانين راهنمايي و رانندگي از آنان خواست با احترام به قانون، ايمني و سلامتي و نشاط را براي خود و ديگران به ارمغان آورند و هيچ گاه در حالت خستگي وخواب آلودگي رانندگي نكنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار