کنعانی سادات اظهار کرد: سوءمدیریت در امور شهری به هیچ عنوان در شأن همشهریان نخواهد بود و امیدواریم در اسرع وقت با مدیریت صحیح کمبودها و نیازهای شهری برطرف شود.
کد خبر: ۴۳۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ 28 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، رویا کنعانی سادات منتخب شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: استقبال بی‌نظیر مردم در انتخابات گذشته تحسین و اعجاب جهانیان را برانگیخت و بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر به هیچ عنوان نهاد سیاسی نیست، افزود: دخیل کردن جریانات سیاسی در اقدامات و تصمیمات شوراهای شهر و روستا باعث دور ماندن از هدف‌گذاری‌اصلی و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم خواهد شد.

نماینده منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل با اعلام ضرورت برقراری تعامل مناسب بین شهرداری ‌و شورای شهر، تصریح کرد: تعامل اعضای شورای شهر و شهرداری به هر اندازه مستحکم و ریشه‌دار باشد، به همان مقدار نیز در پیشبرد فعالیت‌ها مفید خواهد بود.

* سوءمدیریت در امور شهری در شأن همشهریان نخواهد بود   کنعانی سادات اظهار کرد: سوءمدیریت در امور شهری به هیچ عنوان در شأن همشهریان نخواهد بود و امیدواریم در اسرع وقت با مدیریت صحیح اعضای شورای شهر و ایجاد تیمی منسجم و متعهد، کمبودها و نیازهای شهری برطرف شود.

این نماینده منتخب افزود: چنانچه اعضای شورای شهر با وجود برخورداری از تخصص و تجربه لازم، قادر به برقراری تعامل و ارتباط مناسب با همدیگر نباشند، اقدامات و برنامه‌های مدنظر به شکل درستی اجرا نخواهد شد.

وی جذب سرمایه‌گذاران مختلف داخلی و خارجی را امری بسیار مهم در رونق صنعت گردشگری و اشتغال توصیف کرد و گفت: مطمئنا اعضای منتخب شورای شهر با برنامه‌های مدونی که دارند در پی برطرف کردن نقاط ضعف در بحث مدیریت شهری خواهند بود و دست‌یابی به این اهداف تنها با اتحاد و یکپارچگی اعضای شورا محقق خواهد شد.

جوان‌ترین منتخب مردم در پنجمن دوره انتخابات‌ شورای اسلامی شهر اردبیل با خطیردانستن وظایف رسانه‌ها، افزود: خبرگزاری‌ها نقش بسیار مهمی را در روشنگری و تبیین اهداف شوراها داشته و با پرداخت مناسب رسانه‌ها به جلسات و تصمیمات شورا، مردم نیز از آخرین اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده مطلع خواهند شد.

* با تصمیمات اجرایی صحیح قدردان اعتماد مردم خواهیم بود

کنعانی سادات برقراری ارتباط متقابل بین مردم و نمایندگان منتخب را بسیار ارزشمند توصیف کرد و یادآور شد: به پشتوانه رأی و اعتماد مردم منتخب شورای شهر اردبیل شده‌ایم و با تصمیمات اجرایی صحیح و مدیریت شهری مناسب قدردان این اعتماد ایجاد شده خواهیم بود.

وی بیان کرد: به دلیل شرایط جوی استان، فصل کاری در استان اردبیل برای انجام اقدامات عمرانی و سازندگی بسیار محدود بوده و هر گونه قصور و تعلل در این خصوص جایز نخواهد بود.

عضو منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل اضافه کرد: حضور 2 نماینده زن در بین اعضای منتخب شورای شهر اردبیل را به فال نیک می‌گیریم و بر این اعتقاد هستیم که با توجه به ظرفیت و استعدادهای موجود در بانوان استان، امکان معرفی چهره‌های شاخص و تأثیرگذار برای حضور در جایگاه‌های مدیریتی و کلیدی استان نیز وجود دارد.

* نقش تأثیرگزار بانوان در توسعه و عمرانی استان

کنعانی سادات یادآور شد: زمانی پویایی جامعه محقق خواهد شد که از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در استان استفاده شود و مطمئنا بانوان به عنوان عضوی از این جامعه توانایی نقش آفرینی‌های بسیار مهمی را در توسعه و عمرانی استان خواهند داشت.

وی به ارائه برنامه‌های خود در زمینه بهبود جایگاه شأن و منزلت بانوان و استفاده حداکثری از ظرفیت این قشر از جامعه پرداخت و اضافه کرد: نواقص زیادی در این خصوص وجود دارد که با استفاده از دیدگاه‌های کارشناسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جوان‌ترین منتخب مردم در پنجمن دوره انتخابات‌ شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه ایجاد خانه بانوان در استفاده از ظرفیت و توانایی این قشر از جامعه مفید خواهد بود، بیان کرد: می‌توان با انجام استعدادیابی صحیح در بحث مدیریت شهری از بانوان تحصیل‌کرده و کارآمد نیز بهره برد.

کنعانی سادات در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: نمایشگاه‌های دائمی که با هدف حمایت از کارگاه‌های تولیدی و صنایع دستی استان ایجاد می‌شوند در بهبود درآمد معیشتی مردم نقش داشته و با همفکری اعضای شورا به دنبال عملیاتی کردن چنین طرح‌هایی خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار