استاندار خراسان رضوی:
اسناندار خراسان رضوی در ضیافت افطار کودکان بی سرپرست موسسه گلستان علی (ع) گفت :محبت باید در تمامی ایام سال جاری و ساری باشد.
کد خبر: ۴۳۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 28 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،علیرضا رشیدیان در مراسم ضیافت افطاری فرزندان بی‌سرپرست گلستان علی(ع) که در نخستین روز ماه مبارک رمضان و به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماهی است که انسان‌ها را به ارزش‌های والای الهی می‌رساند و آن‌ها را برای رسیدن به این ارزش‌ها یادآوری می‌کند.
وی افزود: یکی از باارزش‌ترین ارزش‌ها محبت به همنوع است و در ماه مبارک رمضان محبت‌ها شکوفا می‌شوند و امیدواریم که چشمه این محبت در طول سال حفظ شود و همگان در این کار نیک و پسندیده از یکدیگر سبقت بگیرند.
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: محبت تنها نباید معطوف به روزهای ماه مبارک رمضان باشد، بلکه این ماه مقدمه‌ای برای آغاز یک محبت دائمی و همیشگی است.
امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در این محفل باشکوه اظهار داشت: ضیافت افطاری فرزندان گلستان علی(ع) برای ششمین سال پیاپی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا برگزار شد.
وی افزود: این محفل باشکوه با حضور استاندار خراسان رضوی، فرزندان گلستان علی(ع)، اصحاب رسانه و  تعدادی از مسئولان و فرماندهان استانی و شهری در مهمانسرای قرارگاه برگزار شد.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با اشاره به اینکه از سال ۹۱ محفل باشکوه ضیافت افطاری در اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور فرزندان گلستان علی برگزار می‌شود، بیان کرد: امسال ششمین سال برپایی این محفل باشکوه است و رسیدگی به ایتام و محرومان درسی است که از امیر مومنان، حضرت علی(ع) آموخته‌ایم، بزرگ مردی که پدر یتیمان بود و ما  با برگزاری مراسم افطار ،از این حرکت  امام علی (ع)می خواهیم یادآور شویم که  ادامه دهنده این راه هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار