اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۴۳۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 28 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس آمار ارائه شده از سوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور، بطور کلی در فروردین ماه جاری ۲ هزار و ۸۰۰ پرواز در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام شده است که به وسیله آنها ۲۴۹ هزار و ۵۵۸ مسافر اعزام و پذیرش شدند.

این در حالیست که در فرودین سال گذشته ۲ هزار و ۱۳ پرواز در این فرودگاه انجام شد و بوسیله آنها ۲۲۲ هزار و ۵۳ مسافر اعزام و پذیرش شدند.

براساس این آمار در فروردین امسال شمار پروازها در این فرودگاه نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد و میزان پذیرش و اعزام مسافر از این فرودگاه ۱۲ درصد افزایش یافته است.

پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در فروردین امسال نیز یک هزار و ۶۳۰ پرواز بوده است که بوسیله آنها ۱۹۰ هزار و ۱۷۷ مسافر اعزام و پذیرش شدند.

شمار پروازهای داخلی این فرودگاه در فروردین سال گذشته یک هزار و ۵۵۷ پرواز بود بوسیله آنها ۱۶۲ هزار و ۱۸۸ مسافر اعزام و پذیرش شدند.

بر اساس این آمار، میزان پروازهای داخلی و اعزام و پذیرش مسافر فرودگاه اصفهان در این بخش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشته است.

همچنین در فروردین ‌ماه امسال فرودگاه اصفهان سومین فرودگاه در برقراری پروازهای خارجی بود.

در این فرودگاه ۴۵۰ پرواز انجام و ۵۹ هزار و ۳۸۱ مسافر اعزام و پذیرش و ۹۱۹ هزار و ۶۱۲ کیلوگرم بار ارسال و پست شد.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار