بابک جهانبخش پس از اجرای قطعه "من و بارون" و مشاهده همخوانی و همراهی حاضران، اصفهان را شهری دانست که در آن احساس فوران می‌کند.
کد خبر: ۴۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 02 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایسنا، در شب گرم 11 خرداد 94 در سالن رودکی بابک جهانبخش به یاد مرتضی پاشایی زیر باران رفت و فضای سالن را برفی کرد و استقبال و همراهی با او به ‌اندازه‌ای بود که جهانبخش خطاب به هوادارانش اظهار کرد: همیشه شاهد اتفاق‌های بسیار خوب در اصفهان هستیم و اصلاً کنسرت‌های اصفهان  جور دیگری به دل آدم می‌نشیند.

جهانبخش در حالی در سالن رودکی اصفهان به روی سن می‌رفت که سالن به طور کامل پر شده بود و همه منتظر بودند تا او به روی سن بیاید، گروه قبل از بابک جهانبخش به روی سن آمد و بابک جهانبخش نیز با تم مشکی  به روی سن آمد و خواند: از همان شروع اجرا، سالن همخوانی را با جهانبخش آغاز کرد و نخستین قطعه "صدای عشق" نام داشت که خواننده برای اولین اجرا در اصفهان در نظر گرفته بود.

قطعه "دل" دومین اجرای بابک جهان بخش برای حضار اصفهانی در سالن رودکی بود، سومین قطعه که با کشیده شدن آرشه بر روی سیم‌های ویلن شروع شد، سالن را آماده "اکسیژن" کرد؛ قطعه‌ای که در هنگام اجرای آن حاضران با بلند کردن پلاکاردهایی از بابک جهانبخش باز او رای حس‌های بسیار خوب قدردانی کردند.

"دوست دارم" نام قطعه چهارمی بود که در شب رویایی جهانبخش در اصفهان اجرا شد، پس از آن نوبت به هنرنمایی رضا تاج‌بخش رسید تا انگشتان هنرمندش را به زیبایی بر کلیدهای کیبورد فشار دهد و سالن را آماده قطعه "چی شده" کند.

در قطعه بعدی نوبت به هنرنمایی ایلیار خسروی نوازنده درامز رسید تا به زیبایی، سازهای کوبه‌ای خود را به صدا در آورد تا آهنگ "مدار بی‌قرار" برای اجرا آماده شود.

صدای نت‌های قطعه بعدی خبر از اجرای "من و بارون" می‌داد، قطعه‌ای که با شنیده شدن همان نت‌های ابتدایی‌اش، دیگر سالن روی زمین قرار نداشت و حاضران یک صدا قطعه بارون را اجرا کردند تا بابک جهانبخش اصفهان را یکی از بهترین شهرها معرفی کند که در آن احساس فوران می‌کند. در این قطعه بارها و بارها جهانبخش مجبور شد فقط با لبخند کنار سن شاهد هنرنمایی حضار در سالن باشد.

جهانبخش به دلیل حس زیبایی که آهنگ "من و بارون" و اجرای آن در اصفهان به او داد از مرتضی پاشایی یاد کرد و گفت: این آهنگ به دلیل اینکه من را یاد پاشایی می‌اندازد به شدت برایم غمناک و دوست داشتنی است،اما دلم می‌خواهد اجرا و همخوانی زیبای شما را به پاشایی تقدیم کنم.

قطعه بعدی که از تنظیم‌های مسعود همایونی نوازنده گیتار بیس گروه بود با نواخته شدن و زخمه زدن‌های همایونی بر گیتار بیس آغاز و سپس با همراهی پرکاشن مهران فرشباف تکمیل شد و با همراه شدن صدای بابک جهانبخش و متن زیبای شعر "منو نگاه کن" یک نوستالژی واقعی برای دوستداران جهانبخش رقم خورد.

قطعه بعدی سورپرایز جهانبخش برای کنسرت اصفهان بود، چراکه او برای اولین بار "فراموش کردم" را در کنسرت‌هایش اجرا می‌کرد. هنگامی‌که او شروع به خواندن کرد با نهایت تعجب، سالن نیز آهنگ تازه منتشر شده او را همخوانی کردند.

انوشیروان تقوی نیز که با ظرافت خاصی انگشتانش را بر روی پیانو و کیبورد حرکت می‌داد، ریمیکس آهنگ "رویای شیرین" که مجموعه‌ای از قطعات اجرا شده از جهانبخش بود را به همراه دیگر همکارانش در گروه نواخت تا جهانبخش نیز قطعه‌های کوتاهی از بهترین ترانه‌هایش را بخواند.

به گزارش ایسنا، انوشیروان تقوی (کیبورد و همخوان ) مهران فرشباف ( پرکاشن ) ، بهنام حکیم ( بوزوکی و گیتار ) ، ایلیار خسروی ( درامز ) ، مسعود همایونی ( گیتار الکتریک ) ، بابک ریاحی پور ( گیتار بیس ) و رضا تاج‌بخش ( کیبورد ، پیانو و رهبر ارکستر ) بابک جهانبخش را همراهی کردند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار