مشارکت بی نظیر مردم فهیم و آگاه کشورمان در این دوره از انتخابات همه را متحیر کرد و نشان داد مردم ایرانی بی نظیر هستند، قدرشان را بدانیم و به آنها صادقانه خدمت کنیم.
کد خبر: ۴۲۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 20 May 2017
هنوز التهاب نتیجه انتخابات در وجود بیشتر مردم و رای دهندگان به پایان نرسیده و طرفداران نامزدها که باید بگوییم دو نامزد اصلی بی صبرانه منتظرند تا نتایج اعلام شود و جشن ملی با حضور همه نامزدها و هواداران باشکوه خاصی در آرامش برگزار شود.

شاید بتوان گفت از ساعت شش عصر دیروز جمعه که هنوز میزان مشارکت حدود ۵۰ درصد بود نگرانی ها آغاز شد اما با چند نوبت تمدید ساعات رای گیری با عزیمت خیل جمعیت که گزارش های آن از گوشه و کنار کشور توسط رسانه ها به گوش می رسید التهاب ها بیشتر و البته شادمانی ها نیز قوت گرفت.

شعبی که جمعیت نسبتا آرامی داشت بتدریج با صف های طولانی روبرو شد که مجریان را به تلاش بیشتر واداشت تا با سرعت بیشتری احراز هویت و رای گیری را انجام دهند.

تمدید ساعات رای گیری به ساعت ۲۰ و سپس به ۲۱ و دوباره به ۲۳ و در نهایت به ساعت ۲۴ نشان داد که مردم بازهم مانند دوره های قبل که هر بار مسئولان و نیز جهانیان را شوکه کردند این بار نیز در مسیر خلق حماسه ای هستند تا ثابت کنند هنوز حتی خودمان مردم را دقیقا نشناخته ایم.

در این میان بدون اغراق شاید تنها دوراندیشی و شناخت جامع مقام معظم رهبری است که همواره هم مسیر را تعیین فرموده اند و هم مردم را می شناسند و رهنمودهای خود را بر اساس همین شناخت ابلاغ و ترسیم می فرمایند تا کشور بدون نگرانی و لرزشی در رسیدن به هدف حرکت کند.

هنوز هم که نتایج انتخابات اعلام نشده نگرانی و دغدغه هواداران روحانی و رئیسی شاید خواب و خوراک را از بسیاری گرفته است و این استرس و دل شوره که همگی ناشی از میهن پرستی، عشق به نظام و آینده کشور است همچنان تا اعلام رسمی نتایج ادامه خواهد داشت.

براستی ملت ایران بی نظیر و غیر قابل پیش بینی است اما با همه اختلاف سلیقه و دیدگاههایی که دارد و فارغ از گرایش های سیاسی که هر فردی دارد هرگز در تعیین مصالح نظام و آنجا که امنیت و آرامش و موفقیت نظام است سستی نمی کنند و خانه نشین نیستند.

امروز هر انسان عاقل و منطقی به داشتن ملتی اینچنین آگاه به خود می بالد و سر تعظیم در برابر این همه بصیرت، درایت، بینش و آگاهی و نیز دلسوزی سر تعظیم فرود می آورد که بدرستی در جهان نمونه است واز بسیاری از کشورهای دموکرات جهان جلوتر است و از نگاه آزادی می درخشد.

ملتی که اینچنین مسئولان و دولتمردان خود را بهت زده والبته خوشحال و مسرور می کند و هرگز از حمایت و پشتیبانی نظام دست نمی کشد شایسته بهترین خدمتهاست و سستی، بی توجهی، کم لطفی و خدای ناکرده سوء استفاده از بیت المال این ملت نجیب ناسپاسی و ناشکری است که می تواند بی توجه به آن موجب بلا شود.

امروز تک تک ملت افتخار آفریدند وجهانیان راانگشت به دهان گذاشتند تانشان دهند در پشتیبانی از منافع نظام و تقویت امنیت، اقتدار و صلابت ایران اسلامی چون کوه ایستاده اند و اجازه نخواهند داد خون شهدا و تلاش ایثارگران و رزمندگان و جانبازان به هدر  رفته و فراموش شود.

دیروز زیباترین تصاویر در تاریخ ثبت و ضبط شد و همدلی، شور ایمان، ایستادگی، بصیرت، فهم و شعور و درک بالای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ملت دوباره به نمایش درآمد.

همه آمدندتابگویند ایران را دوست دارند و برای اعتلای آن آماده خدمتند و امروز پس از برگزاری جشن ملی و افتخار به ایرانی بودن باید با وحدت و همدلی رقابت های دیروز را به رفاقت تبدیل کنیم واز مسئولان بخواهیم به پاس قدردانی از این ملت بزرگ تنها با خدمت صادقانه در مسیر اعتلای نظام اسلامی گام بردارند. مطالبات مردم فراموش نشود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار