همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آخرین خبرها و اطلاعیه های انتخاباتی ستاد انتخابات و هئیت مرکزی نظارت بر انتخابات را در این خبر بخوانید. این خبر به روزرسانی می شود
کد خبر: ۴۲۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳ 20 May 2017
همه کاندیداها می توانند از ستاد انتخابات بازدید کنند
رحمانی فضلی گفت: همه کاندیداها می توانند در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کنند و از روند فعالیت این ستاد بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار تابناک مستقر در ستاد انتخابات کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سایر کاندیداها نیز می توانند از ستاد انتخابات وزارت کشور بازدید کنند اظهار کرد: بله همه کاندیدها می توانند در این ستاد حضور پیدا کنند و بر روند کار ستاد انتخابات وزارت کشور نظارت کنند.
وی ادامه داد: آنها می توانند به وزارت کشور بیایند و از امکانات ما بازدید کنند و همکاران ما را ببینند و به آن ها خدا قوت بگویند.
حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم دقایقی قبل از ستاد انتخابات کشور بازدیدکرد.


اطلاعیه شماره 12 ستاد انتخابات کشور:
در شعب یک رادیو یا تلویزیون روشن در تمام طول مدت اخذ رأی باشد


در اطلاعیه شماره 12 ستاد انتخابات کشور اعلام شد که حتماً در شعب اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون روشن در تمام طول مدت اخذ رأی باشد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره (12)
به اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی تأکید می نماید، حتماً در شعبه اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون در دسترس داشته و در تمام طول مدت اخذ رأی، روشن نگهدارند تا دستورالعملهای فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می گردد مورد عمل قرار دهند.
اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور است و رعایت آن الزامی می باشد.
ستاد انتخابات کشور


اطلاعیه شماره ۲ هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری طی اطلاعیه‌ای آمادگی خود را در جهت دریافت گزارش‌های مردمی اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با توجه به اهمیت نظارت بر انتخابات ونقش تعیین کننده گزارش‌های مردمی در حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آرا بدین وسیله هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری آمادگی خود را جهت دریافت گزارش های مستند و مستدل عموم مردم از طرق زیر اعلام می نماید:

شماره تلفن‌های ۴-۶۴۳۶۲۸۶۰
تلفن گویا به شماره ۶۶۴۰۱۰۱۲ جهت دریافت پیامهای صوتی و نمابر
پست الکترونیکی به آدرس :info@shora-gc.ir
آدرس پستی: تهران خیابان امام خمینی روبروی دانشکده افسری امام علی (ع) خیابان فلسطین جنوبی، شورای نگهبان
هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار