تابناک: با وجود اینکه تنها دقایقی از شروع رسمی انتخابات گذشته است، صف‌های رأی‌گیری در شعبه‌های سیار و ثابت شهر اصفهان شکل‌گرفته است.
کد خبر: ۴۲۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 19 May 2017
تابناک اصفهان: صبح امروز رأی‌گیری در شعبه‌های مختلف استان اصفهان آغاز شد.

در حالی که تنها دقایقی از شروع رسمی انتخابات گذشته است، صف‌های رأی‌گیری در شعبه‌های سیار و ثابت شهر اصفهان شکل‌گرفته است.

میدان امام که همواره یکی از مراکز پرتردد و شلوغ در روزهای رأی‌گیری بوده است، تنها 15 دقیقه بعد از شروع رأی‌گیری با صفی از شرکت‌کنندگان در انتخابات مواجه بوده است.

فارس نوشت: آیت الله مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری هم در اولین ساعات رأی‌گیری در مسجد آقاعلی بابا حضور یافت و با ایستادن در صف شرکت‌کنندگان در رأی گیری، رأی خود را به صندوق انداخت.

فرزندان و کودکان خانواده‌ها نیز با وجود اینکه هنوز به سن قانونی نرسیده‌اند، پدر و مادر خود را در هنگام رأی دادن همراهی می‌کنند تا حضور در انتخابات و مشارکت در سرنوشت کشور را از امروز بیاموزند.

حجت الاسلام صالحیان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان هم با حضور در شعبه سیار اخذ رأی در میدان امام و ایستادن در صف رأی‌گیری، رأی خود را به صندوق انداخت.

استاندار اصفهان هم با حضور در شعبه سیار پل خواجو در ساعات اولیه شروع رسمی انتخابات رأی خود را به صندوق انداخت.

مردم در ساعات اولیه رأی خود را در صندوق بیندازند/ 71 درصد جمعیت استان اصفهان واجد شرایط رأی دادن هستند

استاندار اصفهان گفت: من همین جا هم از همه 3 میلیون و 500 هزار نفر واجدین شرایط استان اصفهان که حتماً امروز در رأی گیری شرکت خواهند کرد خواهش میکنم در لحظات اولیه و زودتر رأی خود را بدهند که در ساعات پایانی مجبور به تمدید ساعت رأی گیری نشویم.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان با حضور در شعبه سیار اخذ رأی در میدان امام، رأی خود را به صندوق انداخت.

مردم به سفارش نیازی ندارند و راه خود را به خوبی پیدا کردند

امام جمعه اصفهان گفت: مردم به سفارش نیازی ندارند و راه خود را به خوبی پیدا کردند و باید با آرامش رأی خود را بدهند.

شرکت در 3 انتخابات پیش رو وظیفه دینی و اسلامی و ایرانی همه است

امام جمعه اصفهان گفت: شرکت در سه انتخابات پیش رو، ریاست جمهوری، شورای شهر و مجلس شورای اسلامی تفاوتی ندارد و وظیفه دینی و اسلامی و ایرانی همه است و نباید از هیچ‌کدام کوتاه آمد.

انتخابات نشان دهنده اقتدار نظام است/ مردم با بررسی و مشورت به فرد اصلح رأی دهند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: انتخابات در ایران دو جنبه دارد، هم جنبه اقتدار نظام را دارد که حضور مردم نشان دهنده بصیرتشان است که به نظامشان و دخالت در سرنوشت کشورشان اهمیت می‌دهند.

شهردار اصفهان هم تنها ساعاتی پس از آغاز رأی گیری با حضور در شعبه سیار میدان امام همراه با معاونین و شهرداران مناطق مختلف اصفهان در صف ایستاد و پس از آن رأی خود را به صندوق انداخت.

آیت الله مظاهری ریاست حوزه علمیه اصفهان در همان ساعات نخستین انتخابات رأی خود را به صندوق انداختند.

تعجب و اشتیاق توریست ها از حضور باشکوه مردم در شعبه سیار اخذ رأی در میدان امام از حاشیه های جالب ساعات ابتدایی رأی گیری در اصفهان بود.

مردم با هر سلیقه و تفکری برای مشارکت در سرنوشت خود و با هر سن و جنسیتی برای حفظ و حراست از امنیت کشور در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند تا خودشان برای اداره امور سرزمینشان تصمیم بگیرند.

سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان هم در همان ساعات اولیه صبح با حضور در میدان امام رأی خود را به صندوق انداخت و شناسنامه خود را که پر از مهرهای شرکت در انتخابات بود به خبرنگاران نشان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار