آیت الله سیدابوالحسن مهدوی
امام جمعه موقت اصفهان گفت: انتخابات در ایران دو جنبه دارد، هم جنبه اقتدار نظام را دارد که حضور مردم نشان دهنده بصیرتشان است و هم ناامیدی دشمنان را در پی دارد که به شدت هم آنها تبلیغ میکنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند
کد خبر: ۴۲۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 19 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابوالحسن صبح امروز مهدوی در حاشیه حضور در مسجد آقاعلی‌بابا برای شرکت در انتخابات اظهار داشت: انتخابات در ایران دو جنبه دارد، هم جنبه اقتدار نظام را دارد که حضور مردم نشان دهنده بصیرتشان است که به نظامشان و دخالت در سرنوشت کشورشان اهمیت میدهند.

وی افزود: اهمیت انتخابات از جنبه دوم ناامیدی دشمنان است که به شدت هم آنها تبلیغ میکنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند تا بتوانند به اهدافشان برسند و از این جهت حضور مردم می‌تواند آن‌ها را ناامید کند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: امید دارم خداوند متعال هم آنچه رضایت الهی است در این انتخابات به ذهن مردم بیندازد و ان شاءالله مردم در این جهت سرافراز باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه در پاسخ به این سؤال که چه توصیه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری دارید، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان صلاحیت 6 نفر را احراز کرد و 2 نفر هم فعلاً انصراف داده‌اند.

مهدوی در پایان تصریح کرد: با وجود اینکه شرایط کلی هر یک از نامزدها را شورای نگهبان احراز و تائید می‌کند، اما مسلم است که هر کدام از این‌ها نقاط ضعف و قوتی دارند که شایسته است مردم هم خودشان بررسی کنند و هم با افرادی که مورد اعتمادشان هستند مشورت کنند و به آن کسی که به نظرشان صالح است او رأی دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار