شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان ضمن دعوت از اقشار مختلف جهت حضور گسترده در انتخابات گفت: در آستانه برگزاری انتخاباتی سرنوشت‌ساز برای کشور و شهر هستیم و حضور حداکثری مردم در این انتخابات همچون گذشته پشتوانه‌ای برای نظام اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۴۲۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 19 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش ایمنا مهدی جمالی‌نژاد اظهار کرد: ایران اسلامی فردا شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر است و برخی شهرها همچون اصفهان نیز انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی را نیز شاهد است که هر سه انتخاب برای آینده کشور و شهر حائز اهمیت است.
وی با اشاره به اینکه مردم نباید نسبت به شهر و کشور خود بی‌تفاوت باشند، ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند مشت محکمی بر یاوه‌گویانی باشد که از آن سوی مرزها برای کشور ما تصمیم‌گیری می‌کنند.
جمالی‌نژاد ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات اثرات بسیاری را برای ما به همراه دارد که امنیت یکی از مهم‌ترین اثرات آن است آنچنان که اکنون هیچ قدرتی در دنیا به پشتوانه همین حضور مردمی جرات ندارد نگاه چپ به مردم ایران داشته باشد.
وی نمایش اقتدار نظام، رونق اقتصادی و خلق حماسه در کشور را از دیگر اثرات حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست.
شهردار اصفهان در پایان تصریح کرد: مردم اصفهان در کنار مردم ایران اسلامی فردا روز 29 اردیبهشت حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد که در تاریخ ثبت می‌شود./
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار