تعدادی از ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در اصفهان مورد تعرض قرار گرفت.
کد خبر: ۴۲۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 18 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش تسنیم، شب گذشته و بامداد امروز تعدادی از ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اصفهان مورد تعرض قرار گرفت و عده‌ای با آتش زدن بنرهای این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سعی در ایجاد آشوب داشتند.

به‌دنبال این اقدام رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اصفهان در نامه‌ای به فرماندار اصفهان خواستار تأمین امنیت ستادهای این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد.

در بخشی از نامه سید فرهاد قادریان به احمد رضوانی آمده است: «با توجه به حضور روز گذشته حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در شهر اصفهان و حضور گسترده و ستودنی مردم عزیز در استقبال ایشان، از شب گذشته عده‌ای به‌صورت کارناوال‌های موتوری و گشت‌های دسته‌جمعی تعرضاتی را به ستادهای جناب آقای رئیسی و در حمایت از کاندیدای دیگر (جناب آقای روحانی) داشته و در برخی موارد از جمله ستاد خیابان مرداویج، خیابان کاوه و خیابان هشت‌بهشت غربی به برهم زدن نظم و ضرب و شتم منجر شده است.

 لذا چون جناب‌عالی مسئول شورای تأمین شهرستان اصفهان می‌باشید در اسرع وقت تدبیر فرمایید فضای انتخابات به‌سمت تنش و بر هم زدن امنیت ستادهای جناب آقای رئیسی هدایت نگردد، تأکید ستاد مرکزی تهران و به‌تبع استان‌ها بر اخلاق‌محوری در مجموعه جناب آقای رئیسی می‌باشد».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار