بخشدار مرکزی شهرستان نجف آباد گفت: حضور سلیقه های مختلف داوطلبان شوراها باعث افزایش شور و نشاط و پویایی انتخاباتی در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان شده است.
کد خبر: ۴۲۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 18 May 2017
تابناک اصفهان- علی محمدی کیا روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به استقبال فراوان داوطلبان در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی، تحرک، پویایی و نشاط اجتماعی در بخش مرکزی این شهرستان بوجود آمده است.
وی بیان کرد: بر اساس چهار مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت سالم، مسئولان تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند با مشارکت گسترده مردم در این شهرستان بکار گرفته اند.
محمدی کیا، جلب اعتماد مردم را یکی از مهمترین مولفه ها برای حضور حداکثری آنها در پای صندوق های رای دانست و تاکید کرد: باید بکوشیم انتخابات پیش رو در جهت حرکت و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به قله های موفقیت در عرصه های داخلی و خارجی بخوبی و با مشارکت حداکثری برگزار شود.
بخشدار مرکزی شهرستان نجف آباد افزود: در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فضای انتخابات در بخش مرکزی شهرستان نجف آباد با توجه به وجود سلایق مختلف و فضای رقابتی مطلوب بین داوطلبان باعث افزایش شور و نشاط انتخاباتی در منطقه شده است.
بخش مرکزی نجف آباد دارای 6 روستا و بیش از14 هزار نفر جمعیت است.
74 داوطلب برای ورود به شورای روستاهای بخش مرکزی این شهرستان با یکدیگر رقابت می کنند.
تعداد اعضای شوراهای روستاهای بخش مرکزی نجف آباد 26 نفر است.
شهرستان نجف آباد با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار