سخنگوی جمنا گفت: تهمت‌های فراوانی به ابراهیم رئیسی زدند اما یقین بدانند آرای وی متکی به اخلاق والای وی که متصف به سیادت، اخلاص، سلامت، صداقت و انسانیت است، خواهد بود.
کد خبر: ۴۲۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 17 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه وحید دستجردی در اجتماع بزرگ بانوان مهدوی کاشان در بیت العباس اظهار داشت: شرکت در انتخابات نمادی از مردم‌سالاری دینی است که در بهبود و پیشرفت وضعیت هر جامعه‌ای تاثیری وافری دارد.

وی افزود: باید کاری کنیم که دیوار بلند میان غنی و فقیر از میان برداشته شود و تمام مردم از سطح رفاه نسبی برخوردار باشند، فرزندان ما حق دارند که از تربیت مبتنی بر اخلاق نیکو و فرهنگ ایرانی و مبانی متعالی دین اسلام برخوردار باشند و همه اینها با حضور در انتخابات و رقم زدن سرنوشت خویش ممکن می‌شود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر دست روی دست گذاشته و به پای صندوق‌های رای در روز ۲۹ اردیبهشت نرویم از نتیجه انتخابات راضی نخواهیم بود و ممکن است افرادی که تمایل نداریم رای بیاورند.

 وی شرکت در هر دو انتخابات شورا و ریاست جمهوری را مهم برشمرد و تصریح کرد: نباید به صرف اینکه از نتیجه انتخابات گذشته راضی نبوده‌ایم و یا نتیجه دلخواه از عملکرد منتخبان قبلی به دست نیامده است از حضور پای صندوق‌های رای غافل شویم.

وحید دستجردی با اشاره به پیشرفت و رشد اقتصادی سریع‌ برخی کشورهای نوصنعتی در هفت یا هشت سال  ابراز داشت: برعکس دنیا رکود سرسام ‌آور و بی سابقه بر اقتصاد ما حاکم شده که در زمان جنگ نیز شاهد آن نبودیم و فقط در زمان انتخابات در ارتباط با رفع مشکلات اقتصادی وعده و وعیدهای مختلف به مردم داده می‌شود.

عضو موسس شورای مرکزی جمنا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوابق درخشان رئیسی ابراز اشت: در زندگی ایشان از نوجوانی تا کنون حتی یک نکته منفی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: رئیسی انسانی بزرگ، شریف، متواضع، درستکار و پاکدست به معنای واقعی است که البته افترا و تهمت‌های فراوانی به ایشان در مناظره ها وارد شد.

وحید دستجردی با بیان اینکه لیست اموال رئیسی شامل خانه ۱۴۰ متری و حساب بانکی ناچیزی  است که با تلاش شبانه‌ روزی خود و همسرش به عنوان استاد  به دست آمده، تاکید کرد: هیچ نکته تاریکی در زندگی حجت‌الاسلام رئیسی  پیدا نکردند و مجبور شدند به صحبت‌هایی مانند رای جمع کردن با پارچه سبز و نبات و یا تهمت دروغین سوءاستفاده از آستان قدس رضوی روی آورند، یقین بدانید آرای این سید بزرگوار متکی به اخلاق والای وی که متصف به سیادت، بزرگواری، اخلاص، سلامت، صداقت و انسانیت است، خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار