معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: حدود 28 هزار نفر از عوامل انتظامی، تامین امنیت برگزاری انتخابات در این استان را برعهده دارند.
کد خبر: ۴۲۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 17 May 2017
تابناک اصفهان- سرهنگ جهانگیر کریمی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 14هزار نفر از عوامل انتظامی استان امنیت برگزاری انتخابات را بصورت مستقیم با حضور در شعب اخذ رای رصد و کنترل می کنند.
وی اضافه کرد: 14 هزار نفر از عوامل انتظامی استان نیز برای برقراری نظم و امنیت عمومی در روز انتخابات مشارکت دارند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم با استفاده از توان نیروی انتظامی در استان اصفهان اندیشیده شده است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت برای خلق حماسه ای دیگر توسط ملت ایران گفت: پلیس اصفهان با بسیج تمامی امکانات و با همراهی و همکاری سایر نهادهای امنیتی آماده مشارکت در تامین امنیت برگزاری انتخاباتی پرشور در این استان است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در این راستا جلسات مختلفی با هماهنگی دستگاه های امنیتی و اداری استان برگزار شده است.
وی یادآور شد: شرایط برای حضور مردم در فضایی سالم و بدون دغدغه امنیتی برای حضور در پای صندوق های اخذ رای در استان فراهم است.
سرهنگ کریمی با بیان اینکه هیچگونه محدودیت ترافیکی در روز جمعه پیش بینی نشده است، گفت: مردم بدون هیچ دغدغه ترافیکی می توانند در پای صندوق های رای حضور یابند.
انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
براساس اعلام ستاد انتخابات استان اصفهان، سه هزار و 245 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان پیش بینی شده است.
از این تعداد، 2 هزار و 145 شعبه در شهرها، یک هزار و 59 شعبه در روستاها و 42 شعبه در مناطق عشایری استان اصفهان ایجاد خواهد شد.
2 هزار و 892 شعبه بصورت ثابت و 288 شعبه بصورت سیار آرای مردم را جمع آوری می کنند.
حدود 70 هزار نفر نیز کار برگزاری انتخابات را در استان اصفهان برعهده خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار