فرماندار شهرستان مبارکه گفت: 101 هزار نفر در شهرستان مبارکه واجد شرایط در شرکت انتخابات هستند و بیش از سه هزار و دویست نفر رأی اولی در انتخابات شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 17 May 2017
تابناک اصفهان- علی‌اصغر ذاکری روز چهارشنبه در گفت ‌وگو با ایرنا افزود: 101 هزار نفر از جمعیت 143 هزار نفری شهرستان مبارکه، واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و از این تعداد سه هزار و دویست نفر رأی اولی در این شهرستان وجود دارد.
ذاکری با بیان اینکه همه تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم، قانونمند و پرشور با مشارکت گسترده مردم در شهرستان بکار گرفته‌ایم گفت:یکهزار و 530 نفر عوامل اجرایی وظیفه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مبارکه را بر عهده دارند.
وی افزود: 78 شعبه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و 75 شعبه برای انتخابات شورای اسلامی در شش شهر و 24 روستای شهرستان مبارکه در نظر گرفته‌ شده است.
فرماندار مبارکه بابیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر در شهر مبارکه بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود، ادامه داد: اقدام‌های آموزشی لازم برای آشنایی شهروندان با نحوه رأی دادن در انتخابات الکترونیک انجام‌شده است.
وی جلب اعتماد مردم را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای حضور حداکثری آن‌ها در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد و اظهار کرد: انتخابات پیش رو برای کشور بسیار مهم و تأثیرگذار است و باید برای برگزاری انتخابات و حرکت و استمرار نظام دررسیدن به قله‌های موفقیت در عرصه‌های داخلی و خارجی تلاش کنیم.
ذاکری با اشاره به تعداد کل داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مبارکه گفت: 415 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان با یکدیگر رقابت می کنند، که از این تعداد 225 نفر در حوزه شهری و 190 نفر در حوزه روستایی، از شش شهر و 24 روستا هستند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس 29 اردیبهشت برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار