کارگران پلی‌اکریل اصفهان دستمزد فروردین و اردیبهشت خود را از بیمه بیکاری دریافت کردند؛ این کارگران می‌گویند امیدواریم تا مرداد ماه دوباره خطوط تولید راه بیافتد.
کد خبر: ۴۲۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 17 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش خبرنگار ایلنا، 1200 کارگر پلی اکریل اصفهان در حال حاضر حقوق خود را از بیمه بیکاری دریافت می‌کنند؛ حقوقی که مسئولان و سهامداران کارخانه وعده داده‌اند مابه‌التفاوت آن را در آینده می‌پردازند و اکنون این مابه‌التفاوت نیز به دیون کارگران افزوده می‌شود.
کارگران می‌گویند دیروز حقوق بیکاری فروردین و اردیبهشت به حسابمان واریز شد؛ می‌گویند این حالت فعلی، از قبل خیلی بهتر است، حداقل ماهانه مبلغی به حسابمان واریز می‌شود. ماهها بود که هیچ دریافتی نداشتیم.
کارگران پلی‌اکریل می‌گویند زمزمه‌ها حاکی از این است که منابع مالی مورد نیاز برای خرید مواد خام در حال تامین شدن است؛ قرار است تیرماه، اکریلیک دو و مرداد ماه، اکریلیک یک راه‌اندازی شود.
کارگران پلی اکریل که ماهها نگران آینده این واحد تولیدی بودند و سرگردانیشان هیچ راه حلی نمی‌یافت، این روزها کمی به آینده خوشبین شده اند؛ اگرچه  هنوز هیچ خبری از پرداخت ماهها مطالبات مزدی آنها نیست. گویا قرار است معوقات عقب افتاده، پس از راه اندازی مجدد کارخانه پرداخت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار