رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان اصفهان گفت: سه هزار و ۲۴۵ شعبه اخذ رای در استان اصفهان برای انتخابات روز جمعه ۲۹ اردیبهشت، برپا می شود.
کد خبر: ۴۲۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 17 May 2017
تابناک اصفهان- احمدرضا ضیایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه سه هزار و ۲۴۵ شعبه اخذ رای در استان اصفهان برای انتخابات روز جمعه ۲۹ اردیبهشت، برپا می شود، اظهار داشت: دو هزار و ۱۴۵ شعبه شهری، یک هزار و ۵۹ شعبه اخذ رای روستایی و ۴۲ شعبه عشایری، است.

وی ادامه داد: تعداد کل شعب اخذ رای ثابت دو هزار و ۸۹۲ مورد است که البته نیروهای انتخاباتی، ۲۸۸ شعبه اخذ رای سیار را نیز پیش بینی کرده اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان اصفهان افزود: تعداد شعب اخذ رای ثابت شهری دو هزار و ۶۵ شعبه است.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ شعبه سیار شهری نیز پیش بینی شده است، گفت: تعداد شعب ثابت روستایی نیز ۸۲۷ شعبه و تعداد شعب سیار در روستاها نیز ۲۰۳ شعبه است.

ضیایی با بیان اینکه در شهر اصفهان شاهد برگزاری سه انتخابات، ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شورای شهر خواهیم بود، اظهار داشت: برای برگزاری این سه انتخابات در سراسر استان اصفهان ۶۸ هزار عوامل اجرایی فعالیت دارند.

وی همچنین از برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیکی در ۱۰ شهر استان اصفهان خبر داد و اضافه کرد: در این راستا در شهرهای کاشان، آران و بیدگل، شاهین شهر، نجف آباد، خمینی شهر، زرین شهر، مبارکه، شهرضا، فولادشهر و گلپایگان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان را به صورت مکانیزه انجام می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار