وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بزرگترین عامل بازدارنده در برابر تهدیدات نظام سلطه،حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۴۲۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 16 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در جمع کارکنان وزارت دفاع، با تبیین ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت تصریح کرد : حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه تضمین کننده ی حیات و بقای انقلاب اسلامی است و استمرار بخش پیشرفت، عزت و سربلندی ایران اسلامی خواهد بود.
وی با اشاره به شرایط حساس و پیچیده منطقه و توطئه های خطرناکی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود برای تداوم بحران، جنگ و خون ریزی در منطقه در قالب ناتوی عربی طراحی کرده اند گفت : با نمایش اتحاد، انسجام و قدرت ملی در انتخابات پیش رو قادر خواهیم بود این توطئه شرارت آمیز را خنثی و پشت سر بگذاریم.
سردار دهقان با تاکید بر برگزاری انتخابات در محیطی پر شور و نشاط توام با نظم و امنیت کامل اظهار کرد: آحاد مردم، جریانات، احزاب و سلایق سیاسی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات با رعایت مر قانون و احترام به نظرات، دیدگاه ها و سلایق طرف مقابل، زمینه انتخاباتی با شکوه و حماسی را فراهم کنند.
وزیر دفاع گفت: بی تردید حماسه مردم در 29 اردیبهشت ماه پشتوانه ای بزرگ و مستحکم برای نیروهای مسلح در دفاع از حریم دین و میهن خواهد بود و روحیه ای مضاعف به آنان خواهد بخشید.
سردار دهقان افزود: از فردای انتخابات و مشخص شدن رئیس جمهور منتخب باید همه با هم با وحدت و انسجام دست در دست یکدیگر با اقدامات جهادی و جهشی تلاش کنیم تا با سرعت به سمت اهداف پیش بینی شده در سند چشم انداز برنامه بیست ساله کشور و افق 1404 گام برداشته آنها را یکی پس از دیگری محقق نماییم.
وزیر دفاع گفت : رجاء واثق دارم که ملت بزرگ ایران این بار نیز با حضور میلیونی خود حماسه ای بزرگتر و با شکوه تر خلق خواهند کرد و با حضور بی نظیر خود قلب رهبری معظم انقلاب اسلامی و ارواح مطهر حضرت امام (ره) و شهیدان را شاد و مسرور و دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی را مایوس خواهند کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها روز جمعه 29 اردیبهشت جاری همزمان در سرتاسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار