نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: فضا تا امروز به‌گونه‌ای است که تمام‌شدن انتخابات در مرحله نخست بعید به نظر می‌رسد و به‌نظر بنده به دور دوم کشیده می‌شود و در دور دوم وضعیت رئیس‌جمهور مستقر سخت‌تر می‌شود.
کد خبر: ۴۲۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 15 May 2017
تابناک اصفهان- حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به وضعیت انتخابات پیش‌ِرو اظهار داشت: فضا تا امروز به‌گونه‌ای است که واقعاً بعید است انتخابات در مرحله نخست تمام شود، به‌نظر بنده انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود.

وی افزود: در دور دوم وضعیت رئیس جمهور مستقر سخت‌تر می‌شود، به‌دلایلی که روشن و آشکار است به‌هرنحو همین نشان می‌دهد که به هر دلیل مردم از این اقدام نسبت به بعضی از برنامه‌ها و اقدامات گلایه‌هایی دارند و به‌دنبال رساندن صدای خود به گوش مسئولان هستند.

نماینده مردم محلات و دلیجان تصریح کرد: به‌نظر بنده انتخابات دودوره‌ای می‌شود و هیچ یک از کاندیداها نمی‌توانند در دور نخست 50 درصد آرا را کسب کنند و فکر می‌کنم به‌اصطلاح، رقابت تا الآن بین روحانی و یکی از دو نفر یعنی رئیسی و قالیباف است و آرای این دو نفر، رئیسی و قالیباف جابه‌جا می‌شود که اینها یک طرف هستند و به‌احتمال زیاد یکی از آنها با روحانی به دور دوم کشیده می‌شود.

وی ادامه داد: باید نظرسنجی‌ها را نگاه کرد که بحث جداگانه‌ای است و باید دید نظر مردم چیست، به‌هرحال احتمال دودوره‌ای شدن زیاد است و شرایط برای روحانی در دور دوم سخت‌تر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار