معاون شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز یک لیست واحدی را اعلام کردند اما با توجه به تعدد کاندیداهای انتخابات شوراها در شهر اصفهان، ائتلاف‌های مختلفی با تابلوی اصلاحات تشکیل شده‌ است.
کد خبر: ۴۲۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 15 May 2017
فتح‌الله معین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص معرفی نامزد نهایی جبهه اصلاحات برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همه افرادی که مورد تائید نهایی هیأت نظارت شورای نگهبان قرار گرفته بودند را بررسی کرد.

وی افزود: با توجه به سوابق گذشته، توانمندی‌ها و میزان تحصیلات و پاک‌دستی کاندیداها و بررسی‌های مختلف سرانجام شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان، سید مجید موسویان احمدآبادی را به عنوان کاندیدای مورد نظر خود برای شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی انتخاب کرد.

معاون شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در رابطه با ارائه چند لیست اصلاح‌طلب برای انتخابات شورای شهر و به وجود آمدن یا نیامدن چند دستگی میان اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان، تصریح کرد: همه گرایش‌های سیاسی در کشور ایران اعم از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان یک طیف محسوب می‌شوند.

وی تأکید کرد: هر طیف و گروه سیاسی دارای یک تجمع و تشکیلات اصلی بوده که اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نیز همین رویه را دارند؛ بنابراین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز یک لیست واحدی را اعلام کردند اما با توجه به تعدد کاندیداهای انتخابات شوراها در شهر اصفهان، ائتلاف‌های مختلفی با تابلوی اصلاحات تشکیل شده‌ است.

معین با بیان اینکه 10ها ائتلاف از کاندیداها با شعار اصلاحات برای انتخابات شورای شهر اصفهان شکل گرفته‌ است، اضافه کرد: بر اساس گرایشات اکثریت این کاندیداها اعلام کرده‌اند که بعضی از بین ما اصلاح‌طلب و برخی اصولگرا هستیم.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان خاطرنشان کرد: لیست اصلی اصلاح‌طلبان لیستی است که شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان و هم‌چنین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس ارائه داده است؛ کلیه احزاب شناسنامه‌دار اصلاح‌طلب گرد هم آمده‌ و لیست شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان را برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر اصفهان تعیین کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار