فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از دستاوردهای دولت یازدهم افزایش اعتبار ایران در عرصه بین المللی بوده و لازم است با انتخاب مجدد برای تداوم مسیر دولت تدبیر و امید، این اعتبار را ترقی دهیم.
کد خبر: ۴۲۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 15 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش ایرنا، فاطمه هاشمی شامگاه یکشنبه در جمع حامیان حجت الاسلام حسن روحانی در جیرفت افزود: حمایت مردم از دولت تدبیر و امید یک بار دیگر توسعه کشور را نوید داده و دل مردم را سرشار از امید می کند و حضور گسترده مردم و شور و نشاطی که برای حمایت از روحانی برپا شده، نشان از برگشتن این امید دارد.
وی بیان کرد: هم اکنون صبحی دیگر در راه است و با حمایت از روحانی، یک بار دیگر روشنایی را به این کشور برخواهیم گرداند و امروز چشم تمامی مردم ایران به دولت روحانی است و این امر مسئولیت دولت را زیاد می کند.
وی گفت: چهار سال پیش آیت الله هاشمی با تمام موانع و مسایل برای حمایت مردم پا به صحنه انتخابات گذاشت و عده ای هم گفتند که نیایید چون رد صلاحیت خواهید شد ولی ایشان در جواب آنها گفتند من برای آبادانی کشور آمده ام و استعفا نخواهم کرد اگرچه رد صلاحیت خواهم شد ولی تکلیف خود رادر قبال مردم و ملت خود انجام می دهم.
هاشمی عنوان کرد: چهار سال پیش آیت الله هاشمی از حسن روحانی حمایت کرد و امروز هم به عنوان فرزند وی اعلام می کنم که هرچند که ایشان بین ما نیست ولی یک بار دیگر از روحانی حمایت خواهیم کرد.
وی گفت: با گذشت چندین سال از انقلاب شکوهمند اسلامی و جنگ، هنوز عده ای بر طبل جنگ می کوبند و طوری از جنگ حرف می زنند که جنگ یک نعمت است، ولی باید بدانیم جنگ تمامی نعمت های الهی را از بین می برد و همه مردم باید برای ایجاد صلح و امنیت، با جنگ افروزان مقابله کنند.
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مقابله با دستاوردهای دولت یازدهم فقط خوراک رسانه های غربی را تامین می کند و این نوع سیاه نمایی از دولت تدبیر و امید باعث ضربه به نظام می شود.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید بود که توانست امنیت و پیشرفت اقتصادی را در کشور ایجاد کند و این دولت پیرو اصلی شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و نه شرقی و نه غربی بوده است.
وی با بیان اینکه دولت روحانی به مردم آرامش، آسایش و امنیت داد و به خوبی توانسته از آرمان های انقلاب حفاظت کند، تصریح کرد: برای حمایت از امنیت و توسعه نیاز است از این دولت حمایت کنیم.
هاشمی با بیان اینکه ما رییس جمهوری گداپرور نمی خواهیم، گفت: مردم ایران کار و سازندگی می خواهند و دوستدار رییس جمهوری هستند که کار و اشتغالزایی درست کند و مردم با کار خود، دسترنج خود را بخورند.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار