۴۰ شبکه رادیویی استانی، شهری و محلی در سراسر کشور برنامه های مختلفی را برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سال گذشته آغاز کرده اند.
کد خبر: ۴۲۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 14 May 2017
به گزارش خبرگزاری مهر، ۳۰ رادیوی استانی، ۳ رادیوی محلی و ۶ رادیوی شهری از ۲۳ بهمن ماه ۹۵ تا ۲۷ فروردین ماه امسال ۴۶۲ برنامه به مدت ۱۷ هزار و ۳۲۵ دقیقه تهیه و پخش کرده اند. همچین در این مدت ۲۳۱ آیتم برنامه در این شبکه ها به مدت ۲۰ هزار و ۷۹۰ دقیقه روانه آنتن شده است.

شبکه های رادیویی صدای استان ها از ۲۸ فروردین تا ۱۷ اردیبهشت در سال جاری نیز ۳۹۶ ویژه برنامه به مدت ۱۴ هزار و ۸۵۰ دقیقه و ۷۹۲ آیتم به مدت ۴۷ هزار و ۵۲۰ دقیقه تولیدی و ۸ هزار و ۹۱۰ دقیقه برنامه تامینی پخش کرده اند.

این شبکه ها از ۱۸ اردیبهشت نیز ۵۲۸ برنامه به مدت ۱۸ هزار و ۸۱۰ دقیقه و ۲هزار و ۳۱۰ آیتم به مدت ۷۹هزار و ۲۰۰دقیقه تهیه و تولید، همچنین ۲۳ هزار و ۷۶۰ دقیقه برنامه تامینی پخش کرده اند.

اعزام گزارشگر به نواحی مختلف استان، برگزاری مسابقات رادیویی، استفاده از گوینده با لهجه و گویش های مختلف، استفاده از فضای مجازی، بهره مندی از ظرفیت نخبگان استان، حضور در مناطق روستایی، مطالبه گری و تریبون آزاد، دعوت از مسئولان ارشد استانی در برنامه ها، تولید برنامه با لهجه های محلی، تولید آنونس های متنوع، طراحی مسابقات عکس انتخابات برای رادیو نما، استفاده از گزارشگران نوجوان برای رای اولی ها، تولید مجموعه های نمایشی رادیویی، استفاده از چهره های مرجع، هنرمندان و ورزشکاران در برنامه های جوان، تولید برنامه تاکسی انتخابات، پرداختن به حواشی تبلیغات انتخاباتی و قول و قرارهای کاندیداها به مردم، استودیوگریزی و استفاده از ظرفیت رادیو نما بخش هایی از اقدامات شبکه های رادیویی در سراسر کشور است.

این برنامه ها هر روز از شبکه های رادیویی پخش می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار