فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: پشتوانه رای دکتر روحانی، مردم هستند که این پشتوانه باعث قدرت و تقوت دولت خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 12 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش ایرنا، فاطمه هاشمی رفسنجانی روز جمعه در جمع هواداران حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در ورزشگاه پیروزی اصفهان افزود: حضرت امام راحل وقتی به تهران آمدند در سخنرانی بهشت زهرا فرمودند که من به پشتوانه مردم دولت را تعیین می کنم و این نشان می دهد که رای و حضور مردم در سرنوشت کشور تا چه حد تاثیر گذار است.
وی تصریح کرد: امروز چشم امید مردم ایران دوست به رای من و شماست، کسانی که در دولت های نهم و دهم، مشکلات فراوان کشور را دیدند احساس کردند چشم انتظار حضور مردم در پای صندوق های رای هستند.
هاشمی افزود: پس همه باید در 29 اردیبهشت در پای صندوق های رای حاضر شویم و به روحانی رای بدهیم.
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: از بین کسانی که برای کسب کرسی ریاست جمهوری به میدان آمده اند هیچ کس صادق تر و وفادار تر از روحانی به جمهوری اسلامی نیست و از این نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هیچ یک در امور اجرایی و کشورداری سابقه طولانی دکتر روحانی را ندارند، پس باید روحانی را انتخاب کنیم.
وی افزود: روحانی در چهار سال گذشته با وجود همه مشکلاتی که از دولت گذشته باقی مانده بود امنیت و آزادی را برای مردم به ارمغان آورد.
فرزند مرحوم آیت الله هاشمی افزود: متاسفانه در مناظره ها و گفت و گو های نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری شاهد تخریب جمهوری اسلامی از سوی برخی کاندیداها هستیم و آنها علاوه بر اتهام هایی که به روحانی نسبت می دهند به انقلاب و شعور سیاسی و اجتماعی مردم نیز توهین می کنند.
فاطمه هاشمی رفسنجانی یادآور شد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری طوری صحبت می کنند که انگار آنها هیچ نقشی در این کشور نداشته اند.
وی تاکید کرد: ما امروز باید با رای خود به روحانی نشان بدهیم که به جمهوری اسلامی علاقه مند و بدنبال تمامیت جمهوری اسلامی هستیم.
فرزند رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ما با رای خود می گوییم که انقلاب و ایران را دوست داریم و دوست نداریم که در ایران آزادی و امنیت وجود نداشته باشد.
وی بر حمایت جدی و گسترده مردم برای انتخاب روحانی به عنوان کسی که عقلانیت، تدبیر و امید را به کشور بازگرداند، تاکید کرد و گفت: اجازه ندهیم اتفاقات سال 84 و پس از آن برای کشور تکرار شود.
فاطمه هاشمی رفسنجانی افزود: ما باید به روحانی کمک کنیم که بیاید و نگذاریم که تندروها کشور را به سمتی پیش ببرند که روی آزادی و استقلال را نبیند.
وی یادآور شد: امروز روحانی با فعالیت هایی که در چهار سال گذشته انجام داد زیرساخت کشور را برای دور بعدی آماده کرد.
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان نقل قولی از پدرش گفت: پدرم معتقد بود که شرایط دولت روحانی از دوران سازندگی بسیار سخت تر است زیرا در دوران سازندگی با وجود سختی و جنگ و تحریم، همدلی و همراهی و کمک همه نهادها و سازمان های مختلف با دولت وجود داشت ولی در دولت روحانی، نه تنها همدلی و همراهی وجود ندارد بلکه دائم از طریق سازمان ها، نهادها و برخی احزاب به تخریب دولت می پردازند و موانعی برای او ایجاد می کنند.
هاشمی افزود: وظیفه همه ماست که با حضور چهره به چهره و گفت و گو به همه بگوییم که هر رای ما تا چه حد در انتخاب روحانی و تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار است.
وی تصریح کرد: باید مراقب باشیم که یک دوره دیگر کشور بدست نااهلان نیفتد.
وی ادامه داد: ما مطمئن هستیم که روحانی، اعتدال گرایان و اصلاح طلبان پیروز می شوند، به شرطی که ما بیاییم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار