کد خبر: ۴۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 01 June 2015
تابناک: رییس اتاق از آمادگی اتاق اصفهان در ساخت جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان خبر داد و گفت: تا زمان ساخت CIP پیشنهاد می‌شود از پاویون برای هیئت‌های تجاری استفاده شود.
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سهل آبادی در دیدار با مدیر فرودگاه اصفهان خواستار راه اندازی کارگوترمینال اصفهان شد و گفت: همه بخش‌ها باید کمک کنند تا این کارگو به فعالیت بیفتد و در گام نخست می‌توان کالاهای صادراتی از طریق هواپیماهای مسافربری حمل شود و پس از فعالیت گسترده، هواپیمایی اختصاصی برای حمل بار در نظر گرفت .

وی تصریح کرد: نباید هزینه صورت گرفته در کارگو ترمینال بی استفاده بماند و باید نهایت بهره‌برداری از آن صورت گیرد.

سهل‌آبادی فرودگاه اصفهان را دارای ظرفیت بسیاری برای توسعه پروازهای داخلی و خارجی دانست و گفت: با رونق صنعت گردشگری و تجارت می‌توان از ظرفیت‌های این فرودگاه استفاده کرد.

هم‌چنین مدیرکل فرودگاههای استان اصفهان با اشاره به اینکه کارگو ترمینال به صورت قرارداد B.O.T ساخته شده است، افزود: فرودگاه اصفهان ظرفیت‌های بسیاری در توسعه فضای فیزیکی و خطوط پروازی دارد.

علی قاسم زاده افزود: فرصت‌های سرمایه گذاری در فرودگاه اصفهان در راستای توسعه خدمات فرودگاهی و سایر بخش‌ها به صورت طرح تجاری مشخص شده است.

وی ساخت کارگو ترمینال را نمونه‌ای از سرمایه گذاری بخش خصوصی با همکاری بخش دولتی در فرودگاه اصفهان برشمرد و گفت: پروژه‌هایی از این دست می‌تواند علاوه بر توسعه فرودگاه اصفهان به فعالیت‌های اقتصادی استان و کشور کمک کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار