رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:
تابناک: رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از دائر شدن دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در فرودگاه اصفهان خبر داد و گفت: این دفتر به اعضای اتاق بازرگانی، خدمات پروازی و سرویس می‌دهد.
کد خبر: ۴۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 01 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در دیدار با مدیر‌کل و معاونان فرودگاه‌های استان اصفهان‌ در محل فرودگاه اصفهان اظهار داشت: این دفتر می‌تواند به فعالان اقتصادی خدمات مسافرتی و همچنین هماهنگی برای استقبال میهمانان خارجی اعضای اتاق بازرگانی در پاویون فرودگاه را دنبال کند.

وی از آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان در ساخت جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان خبر داد و افزود: تا زمان ساخت CIP پیشنهاد می‌شود از پاویون برای هیئت‌های تجاری استفاده شود.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار راه‌اندازی کارگوترمینال اصفهان شد و بیان کرد: همه بخش‌ها باید کمک کنند تا این کارگو به فعالیت بیفتد، در گام نخست می‌توان کالاهای صادراتی از طریق هواپیماها مسافربری حمل شود و پس از فعالیت گسترده‌، هواپیمای اختصاصی برای حمل بار در نظر گرفت‌.

وی تصریح کرد: نباید هزینه صورت گرفته در کارگو ترمینال بی‌استفاده بماند و باید نهایت بهره‌برداری از آن صورت گیرد.

سهل‌آبادی فرودگاه اصفهان را دارای ظرفیت بسیاری برای توسعه پروازهای داخلی و خارجی دانست و گفت: با رونق صنعت گردشگری و تجارت می‌توان از ظرفیت‌های این فرودگاه استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: جلسات مستمر بین اتاق بازرگانی، فرودگاه و گمرک استان اصفهان برای تقویت صادرات به صورت بارهوائی برپا شود.

فرودگاه اصفهان ظرفیت‌های بسیاری در توسعه فضای فیزیکی و خطوط پروازی دارد

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه کارگوترمینال به صورت قرارداد B.O.T ساخته شده، اظهار داشت: فرودگاه اصفهان ظرفیت‌های بسیاری در توسعه فضای فیزیکی و خطوط پروازی دارد.

علی قاسم‌زاده افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه اصفهان در راستای توسعه خدمات فرودگاهی و سایر بخش‌ها به صورت طرح تجاری مشخص شده است.

وی ساخت کارگو ترمینال را نمونه‌ای از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با همکاری بخش دولتی در فرودگاه اصفهان برشمرد و گفت: پروژه‌هائی از این دست می‌تواند علاوه بر توسعه فرودگاه اصفهان به فعالیت‌های اقتصادی استان اصفهان و کشور کمک کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار