معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان اصفهان:
تابناک: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: تصفیه‌ خانه‌های اصفهان استانداردهای لازم را ندارد و نیازمند اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد تومانی برای بازسازی هستند.
کد خبر: ۴۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸ 31 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مجتبی قبادیان اظهار داشت: تعدادی از تصفیه‌خانه‌های شهر اصفهان قدیمی است و نیاز به بازسازی دارد و این در حالی است که برخی از تصفیه خانه های اصفهان تا حدودی به استانداردهای لازم دست یافته اند.

وی ادامه داد: استانداردهای تصفیه خانه‌های اصفهان از نظر سازمان حفاظت محیط زیست سنجیده می شود که تمامی جنبه های بار میکروبی، شیمیایی و کلرزنی و غیره دراین استانداردها لحاظ می شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطرنشان کرد: تاسیسات تعدادی از تصفیه خانه ها اصفهان فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد اما به دلیل بضاعت محدود تاکنون نتوانستیم این اقدام را انجام دهیم.

وی افزود: استان اصفهان اولین استان از نظر میزان برخورداری از خدمات جمع آوری و دفع پساب است.

قبادیان از وجود ۲۳ تصفیه خانه فاضلاب در حریم رودخانه زاینده رود خبر داد و اعلام کرد: تصفیه کامل پساب یک مطالبه عمومی در راستای ارتقا سلامت و حفظ منابع آبی است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۶۳ درصد پساب فاضلاب در استان اصفهان تصفیه می شود.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: به دلیل مباحث زیست محیطی و بهداشتی ارائه خدمات فاضلاب از جایگاه والایی برخوردار است.

وی بیان داشت: هر تصفیه خانه شرایط خاص خود را دارد و با توجه به ویژگی‌ها و شرایط فنی آن، پساب مورد تصفیه قرار می گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار