فرمانده سپاه کربلا از مجموعه بسیج ورزشکاران استان مازندران خواست تا در حوزه ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ورزش در جامعه و دعوت از عموم مردم برای پرداختن به امر ورزش ورود نمایند.
کد خبر: ۴۱۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵ 01 May 2017
خبرگزاری شبستان از ساری، همزمان با ایام ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) مصادف با روزپاسدار، جمعی از اصحاب رسانه های گروهی، پایگاه های خبری ورزشی به همراه سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران با سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا دیدار نمودند.
  
 
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران در ابتدای این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ارائه عملکرد این سازمان پرداخت و از حمایت های همه جانبه سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا از این سازمان در راستای تقویت فعالیت های بسیج ورزشکاران استان قدردانی بعمل آورد.
 
 
 
سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا در ادامه این نشست هدف از تاسیس سپاه را پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و تحقق این امر را در گرو توسعه فرهنگ ناب اسلامی دانست.
 
 
 
وی افزود: مشکلات بوجود آمده در کشور طی 38سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، به جهت فاصله گرفتن از این فرهنگ ناب بوده است.
 
 
 
سردار بابایی با بیان اینکه پاسداری از فرهنگ ناب اسلامی به معنای حفاظت از فرهنگ اصیل انقلاب است، خاطرنشان کرد: پیشرفت های امروز کشور در عرصه های مختلف را مدیون تفکر انقلابی هستیم.
 
 
 
وی به مخالفت دشمنان قسم خورده این مرز و بوم درخصوص ورود سپاه به عرصه سازندگی اشاره کرد و گفت: افرادی که مخالف ورود سپاه به عرصه های مختلف هستند از ترویج فرهنگ انقلاب می هراسند.
 
 
 
سردار بابایی با تاکید اینکه دشمن از تفکرات انقلابی سپاه وحشت دارد، اظهار داشت: عزت و اقتدار سپاه برپایه اعتقادات و ارزش های اسلامی است.
 
 
 
فرمانده سپاه کربلا بیان داشت: راه اندازی و تشکیل بسیج اقشار از سال 1380با هدف ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه، در دستور کار این نهاد مردمی قرار گرفت.
 
 
 
وی به فعالیت های چشمگیر سازمان بسیج ورزشکاران استان در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران  بین اقشار مختلف، در رتبه های برتر قرار دارد و توانسته در ارزیابی های مختلف استانی و کشوری توفیقاتی را کسب نماید.
 
 
 
سردار بابایی ضمن قدردانی از سید جوادحسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران به جهت عملکرد شایسته تقدیر این سازمان، ابراز امیدواری کرد: با همت و تلاش همه دست اندرکاران این سازمان شاهد توفیقات روز افزون بسیج ورزشکاران استان باشیم.
 
 
 
وی، حفظ فرهنگ تدین و ارزش های انقلاب اسلامی و نشر آن در بین ورزشکاران را از ماموریت ها و سیاست های سپاه در حوزه بسیج ورزشکاران برشمرد و گفت: این سازمان بایستی در راستای بخشیدن رنگ خدایی به جامعه ورزشی استان تلاش نماید.
 
 
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ورزش ما باید به سمت پهلوان پروری حرکت کند، افزود: سازمان بسیج ورزشکاران استان با برنامه ریزی دقیق و هدفمند باید زمینه پهلوانی را برای قهرمانان فراهم آورد.
 
 
 
وی با تاکید اینکه این سازمان باید تلاش کند با شیوه های منطقی و مطلوب به ورزش و محیط های ورزشی استان رنگ خدایی بخشد، اذعان داشت: فعالیت بسیج ورزشکاران بسیار سخت و مقدس است چرا که باید فرهنگ جامعه ورزشی کنونی که از اصل خود بسیار فاصله گرفته را به مسیر درست هدایت نماید.
 
 
 
سردار بابایی با بیان اینکه سپاه ساختار شکن است، گفت: باید با طرح ها و ایده های نو برای تاثیرگذاری بیشتر وارد عرصه فرهنگی شویم.
 
 
 
وی از حمایت همه جانبه سپاه کربلا از برنامه های بسیج ورزشکاران استان خبر داد و اظهار داشت: درحد امکان و مقدورات سازمانی، از برنامه های سازمان بسیج ورزشکاران حمایت بعمل خواهد آمد.
 
 
 
سردار بابایی موفقیت بسیج ورزشکاران را مدیون مدیریت سیدجواد حسینیان و همت و جوانمردی ورزشکاران استان دانست و گفت: نباید تمام ظرفیت سازمان مصروف تجلیل از قهرمانان و مدال آوران شود.
 
 
 
فرمانده سپاه کربلا از مجموعه بسیج ورزشکاران استان مازندران خواست تا در حوزه ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ورزش در جامعه و دعوت از عموم مردم برای پرداختن به امر ورزش ورود نمایند.
 
 
 
وی با بیان اینکه مطابق برنامه های ابلاغ شده برای هر حوزه مقاوت یک سالن ورزشی به مساحت 450متر مربع احداث می شود، افزود: تاکنون 180سالن ورزشی با مشارکت مردمی احداث و در دست بهره برداری است.
 
 
 
سردار بابایی از ساخت 2پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان های نوشهر و جویبار به همت بسیج سازندگی خبر داد و گفت: پروژه بزرگ ورزشی شهرستان نوشهر از مصوبات سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استان مازندران بوده و پروژه ورزشی جویبار از مصوبات دولت در دیار علویان است و عملیات احداث این پروژه ها با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است و تلاش داریم طبق برنامه زمانبندی شده به بهره برداری رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار