همزمان با گرم شدن تنور رقابت‌های انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، این دوره هم مانند 4 سال پیش نوع خودرویی که نامزدهای انتخاباتی با آن تردد می‌کنند، مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۱۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲ 01 May 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از جام جم آنلاین، خودروهایی که نامزدهای انتخاباتی با آن در ایام انتخابات تردد می‌کنند را به ترتیب حروف الفبای نام کاندیداها مشاهده می‌کنید:

1- اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری وزیر اسبق صنایع و معادن و معاون اول دولت یازدهم، در این روزها با دو خودروی مشکی رنگ کیا سراتو و رنو مگان برای ضبط برنامه و شرکت در مناظره در محل سازمان صداوسیما حضور یافت.


2- حسن روحانی

حسن روحانی دبیر اسبق شورای عالی امنیت ملی و رئیس جمهور فعلی ایران در دوره یازدهم، با دو دستگاه خودروی پژو پارس بژ و نوک‌مدادی به محل سازمان صدا و سیما تردد دارد. وی بر خلاف پروتکل حفاظتی این روزها از خودروهای ضد گلوله استفاده نمی‌کند.


3- سید ابراهیم رئیسی

سید ابراهیم رئیسی معاون اول سابق قوه‌قضائیه و تولیت آستان قدس رضوی، تاکنون با خودروی سورن نوک‌مدادی در محل سازمان صدا و سیما حضور یافته است.


4- محمدباقر قالیباف

محمد باقر قالیباف فرمانده اسبق پلیس ایران و شهردار فعلی تهران، با خودروی سمند ال‌ایکس سفید در محل ضبط برنامه‌های انتخاباتی حاضر گردیده است.


5- سید مصطفی میرسلیم

سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو، که مهندس موتورهای درون سوز نیز هست و پروژه موتور ملی EF7 زیر نظر وی به سرانجام رسیده، با یک خودروی سورن سفید رنگ در محل سازمان صدا و سیما حاضر شده است؛ البته در تصاویر ضبط شده توسط عکاسان مشخص نیست که خودرویی که وی با آن تردد می‌کند به موتور EF7 مجهز است یا خیر!؟


6- سید مصطفی هاشمی طبا

سید مصطفی هاشمی طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی و وزیر اسبق صنایع و معادن، تاکنون شخصاٌ پشت فرمان رنو تندر سفید رنگ خود نشسته و در ساختمان‌های مختلف رادیو و تلویزیون جهت شرکت در برنامه‌های انتخاباتی حاضر شده است.

برچسب ها: خودرو ، انتخابات 96
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار