مسابقات قوی ترین مردان فارس برگزار می شود/ دو فرنگی کار فارسی در مسابقات بین المللی شرکت می کنند/ سایت تیراندازی به اهداف پروازی در شیراز افتتاح شد /مسابقات پرش با اسب استان فارس در زرقان برگزار شد
کد خبر: ۴۱۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 01 May 2017
مسابقات قوی ترین مردان فارس برگزار می شود
به گزارش تابناک فارس:رئیس هیئت پرورش اندام و بدن‌سازی فارس از برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان فارس در شیراز خبر داد.
فرهنگ‌مهر افزود: امسال در تقویم مسابقات، 18 مسابقه قهرمانی استانی پیش بینی شده که 2 مسابقه قهرمانی مچ‌اندازی برای بانوان برای شناخت اعضای تیم منتخب فارس در این بین قرار دارد.
وی ادامه داد: درسال 95 و براساس اسناد و آمارهای موجود و به دلیل اقدامات ایجابی که هیئت بدنسازی با همکاری سایر دستگاه‌های متولی انجام داده‌اند، حجم تخلفات بسیار کاهش پیدا کرده و در سال 95 تعداد باشگاه‌هایی که در زمینه داروهای نیروزا اخطار دریافت کردند به پنج باشگاه هم نمی‌رسد.
فرهنگ مهر اظهار داشت: در استان فارس بیش از 300 باشگاه و در شهر شیراز بالغ بر 160 باشگاه بدنسازی و پرورش‌اندام فعال است.مسابقات قوی‌ترین مردان فارس در روزهای 21 و 22 اردیبهشت برگزار می‌شود.
 
دو فرنگی کار فارسی در مسابقات بین المللی شرکت می کنند
نایب رئیس هیات کشتی فارس گفت: 2 کشتی گیر شیرازی در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی حضور دارند.
محمدعلی علی گرایی از فارس در وزن 71 کیلو گرم در چهارمین دوره رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی که از بیست و هفتم اردیبهشت ماه 96 در شهر باکو آذربایجان برگزار می شود به مصاف حریفان خود در این وزن خواهد رفت.
همچنین در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران اعزامی به مسابقات آسیایی که نوزدهم اردیبهشت ماه جاری در شهر دهلی نو (مرکز هندوستان) برگزار می شود، محمد رضا مختاری دیگر کشتی گیر فارس حضور دارد که باید در وزن 66 کیلو گرم با حریفان خود پیکار کند.
 
سایت تیراندازی به اهداف پروازی در شیراز افتتاح شد
سایت تیراندازی به اهداف پروازی شهدای مدافع حرم در شیراز به بهره برداری رسید.
این سایت تیزاندازی در پادگان بعثت شیراز قرار دارد و دارای یک دستگاه پرتاب هدف پروازی است که می تواند اهداف را از یک تا صد متر پرتاب کند.
به گفته خوش رو رئیس کمیته تیراندازی به اهداف پروازی استان ، این سایت ویژگی های یک سایت المپیکی از جمله امنیت وسعت و امکانات تیزاندازی را داراست و می تواند مکان خوبی برای تمرین ورزشکاران و نیروهای نظامی باشد.
 وی افزود: در آینده نزدیک این مجموعه تکمیل خواهد شد و چندین دستگاه پرتاب هدف دیگر هم در آن نصب می شود تا علاقه مندان بیشتری بتوانند از این سایت اهداف پروازی بهره مند شوند .
 
مسابقات پرش با اسب استان فارس در زرقان برگزار شد
دومین دوره رقابت‌های سوارکاری پرش با اسب استان فارس با حضور 36 سوارکار در زرقان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات که در رده‌های سنتی نونهالان، آزاد و بزرگسالان برگزار شد، مریم زارع، در رده نونهالان، مرتضی پورشمسی در رده آزاد و مجتبی پورشمسی در رده بزرگسالان عنوان نخست را کسب کردند.
سرداور این دوره از مسابقات برعهده عباس محمدی و داوری نیز برعهده رویا  وپریا هاشمی بود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار