عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در سخنانی جنجالی گفت: به اسم خصوصی‌سازی صنعت عظیم آلومینیوم المهدی را با مبلغ 200 میلیارد تومان به کسی دادند که اسپانسر روحانی در انتخابات بود و کاری با این کارخانه 2 هزار میلیارد تومانی کردند که کارگران معترض آن را نیز بیرون انداختند.
کد خبر: ۴۱۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴ 30 April 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: جواد کریمی قدوسی امشب در تالار حکمت دانشگاه شیراز با اشاره به نگاه سرمایه‌داری دولت لیبرالی روحانی در واگذاری اقتصاد کشور به خارجی ها اظهار داشت: راهبرد روحانی اقتصاد کشور را فلج خواهد کرد.

وی افزود: روحانی به محض رئیس جمهور شدن دستور داد قرارگاه خاتم الانبیاء را از تمام پروژه ‌ها بیرون بیندازند، چراکه این قرارگاه در سازندگی کشور با تکیه بر توان داخلی قدم بر می داشت و نگاه وی در اقتصاد این است که باید تمام کارها دست باندهای قدرت و ثروت باشد.

کریمی قدوسی با نمونه آوردن مسکن مهر اظهار داشت: می دانید چرا آخوندی با مسکن مهر مخالف است؟ زیرا این پروژه بزرگ دست دوستان آن‌ها نیست و باید دست باندهای قدرت و ثروت باشد تا آقایان با آن موافق باشند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در دولت انقلابی با تکیه بر توان داخلی حل مشکلات کشور به راحتی امکان پذیر است، اما متاسفانه در دولت فعلی این نگاه وجود ندارد و در نگاه روحانی تمام دنیا در آمریکا و انگلیس خلاصه شده و معتقد است تا عوامل این کشورها حضور نداشته باشند، مشکلات کشور حل نخواهد شد که این نگاه بسیار اشتباه است.

وی اضافه کرد: دولت روحانی به دلیل اینکه نمی خواهد آمریکا را ناراحت کند دست به کارهایی می زند که این کشور را در موضع قدرت قرار داده و خود از موضع ضعف با آن روبه‌رو می شود؛ این در حالی است که در منطق آمریکا هر کشوری که با ضعف پای میز مذاکره رفت، هیچ چیزی عایدش نخواهد شد بلکه باید امتیازات بسیاری نیز تقدیم کند.

کریمی قدوسی ضعف دولت روحانی را در مذاکرات عامل تشدید تحریم ها دانست و گفت: اگر یک دولت انقلابی محکم و استوار روبه روی آمریکا ایستاده بود مطمئن باشید که آن‌ها جرات افزودن و تشدید تحریم را نداشتند.

این نماینده مجلس با اشاره به اعتراف ظریف به اشتباه در مجلس اظهار داشت: ظریف خودش اعتراف کرد که فریب حرف جان کری و قول شفاهی وی در برداشتن قانون داماتو را خورده است و هنگامی که این موضوع را منتشر کردم ظریف انکار کرد که با فایل صوتی که در اختیار داشتم دیگر حرفی برای گفتن نداشت.

کریمی قدوسی افزود: در مسئله جیسون رضائیان یک تیم انقلابی بلایی بر سر آمریکائیها آورد که حاضر به هر کاری شدند تا رضائیان را پس بگیرند چراکه افراد آن تیم از موضع قدرت با آن‌ها برخورد کردند.

وی با اشاره مجدد به اشتباهات دولت روحانی در اقتصاد کشور، به صنعت آلومینیوم المهدی هرمزگان و بیرون انداختن کارگران آن در دولت روحانی اشاره کرد و گفت: به اسم خصوصی‌سازی این صنعت عظیم را با مبلغ 200 میلیارد تومان به کسی دادند که اسپانسر روحانی در انتخابات بود و کاری با این کارخانه 2 هزار میلیارد تومانی کردند که کارگران معترض آن را نیز بیرون انداختند.

این نماینده مجلس نگاه لیبرالی و سرمایه داری روحانی را امتداد نگاه هاشمی دانست و تصریح کرد: در نگاه این آقایان پول و سرمایه باید دست پولدارها و ثروتمندان باشد و بقیه مردم نیز برای آن ها کار کنند که در بحث سهام عدالت درست عکس این تفکر بر کشور حاکم شد و مردم باید سهامدار کارخانه ها می شدند.

کریمی قدوسی نگاه فرهنگی این دولت را نیز ضد انقلابی دانست و گفت: برای گروههای تئاتر منحط اروپایی به راحتی سالن در اختیار قرار می دهند و آن وقت یک جریان انقلابی که می خواهد یک کار انقلابی کند باید در یک جای دورافتاده شهر به اجرا بپردازد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: آمریکا کاری ندارد که چه کسی پیروز انتخابات می شود و مطمئن باشید هر کسی که رای آورد بلافاصله آمریکا تحریم ها را تشدید می کند و اگر یک دولت انقلابی بر سر کار باشد با جدیت روبه روی آن ها خواهد ایستاد و جلوی تشدید تحریم ها را خواهد گرفت.

این نماینده مجلس افزود: هر کسی که رئیس جمهور شود باید طبق قانون متناسب و متقابل با آمریکا عمل کند، یعنی اگر آن ها تحریم کردند ما نیز باید واکنش نشان داده و محکم بایستیم نه اینکه هر بلایی سر ما آوردند هیچ گونه واکنشی مانند دولت فعلی نشان ندهیم.

کریمی قدوسی نداشتن برنامه را یکی از ضعف های دولت فعلی برشمرد و اظهار داشت: روحانی مرتب می گوید جوانان باید شاداب و با نشاط باشند اما هیچ‌گاه نمی گوید که برای شادابی آن ها چه برنامه ای دارد و چه اقدامی در این 4 سال کرده است که به خوبی مشخص است دولت هیچ برنامه ای برای اشتغال و بیکاری جوانان نداشته و روحانی دستش خالی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در تمام دولت ها جریان‌های انقلابی نیز وجود داشته اند، اضافه کرد: متاسفانه در این 40 سال هنوز یک دولت انقلابی واقعی نداشته ایم، گرچه در درون دولت‌ها جریان های انقلابی دیده شده اند و امیدواریم در انتخابات پیش رو یک دولت انقلابی را بر سر کار ببینیم.

کریمی قدوسی نبودن روحیه انقلابی در دولت فعلی را سبب ورود نفوذی‌ها دانست و گفت: اگر در این دولت روحیه انقلابی بود روحانی به صالحی زنگ نمی زد که زودتر سانتریفیوژها را از نظنز بیرون بیندازید وگرنه خودم از دفتر ریاست جمهوری کارگر می فرستم!

وی ادامه داد: در دولت روحانی و تیم مذاکره کننده وی چهار جاسوس و نفوذی وجود داشتند که خط و خطوط اصلی را آن ها مشخص می کردند و ظریف و عراقچی و... تنها در ظاهر جلوی دوربین ها حاضر می شدند.

کریمی قدوسی گفت: این چهار نفر اضلاع اصلی تیم مذاکره کننده بوده و همگی متخصص در جاسوسی بودند و ضربه خود را نیز آخر زدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار