تابناک: همانقدر که آقای وزیر و اعضای کابینه روی اخلاق مداری به ویژه از سوی رسانه ها تاکید دارند، خود باید به همان اندازه خود را موظف به پاسخ گویی شفاف و به دور از سیاسی کاری به رسانه ها بدانند و در ازای کم کاری هرچند گروه اندکی از همکاران خود، توپ را در میدان رسانه ها نیندازند.
کد خبر: ۴۱۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 29 April 2017
به گزارش تابناک اصفهان، امروز وزیر بهداشت دولت یازدهمی ها که در میان سایر اعضای کابینه روحانی به خوش اخلاقی شهره است برای بهره برداری از چند پروژه عمرانی و درمانی وارد شهر اصفهان شد اما از همان ابتدا توپ پر خود در برابر رسانه ها را به میدان انداخت تا رسانه ها حق سوال و جواب های شفاف با وزیر در خصوص مطالبات مردمی در حوزه بهداشت و درمان نداشته باشند.
 
امروز وقتی خبرنگار یکی از رسانه ها در خصوص گلایه مردم روستاها در خصوص طرح تحول سلامت از وزیر بهداشت سوال پرسید، وزیر به جای پاسخ گویی به خبرنگار، این سوال را سوال تریبون صدا و سیما دانست و از جواب دادن شفاف به آن طفره رفت!.
 
حسن قاضی زاده هاشمی به رغم خوی نرم خود اما امروز در اصفهان بنای گلایه از رسانه ها را هم گذاشت و گفت: رسانه ها به حوزه درمان و بهداشت بی مهری های زیادی کرده اند!.
حال جای سوال مطرح است که طرح مطالبات مردمی از یک وزیر از سوی خبرنگاری که حق اش سوال پرسیدن از مسئولان است، بیشتر بی مهری تلقی می شود یا خطاهای متعدد پزشکی که هروز اعتماد مردم به بخش درمان را کمرنگ تر می کند؟!.
 
به نظر می رسد همانقدر که آقای وزیر و اعضای کابینه روی اخلاق مداری به ویژه از سوی رسانه ها تاکید دارند، خود باید به همان اندازه خود را موظف به پاسخ گویی شفاف و به دور از سیاسی کاری به رسانه ها بدانند و در ازای کم کاری هرچند گروه اندکی از همکاران خود، توپ را در میدان رسانه ها نیندازند چراکه چنین بازی هایی آن هم در آستانه برگزاری انتخابات، دیگر برای مردم تکراری شده است و مردم کارنامه دولت در بخش های مختلف را ملاک انتخاب خود قرار خواهند داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار