هیات فرهنگی مذهبی عشاق المهدی(عج) سمنان خواستار شد:
پس از واکنش های متعدد شخصیتها ،علما و توده های مردمی کشور به سخنان مجری افتتاح ستاد انتخاباتی روحانی درایلام، هیات فرهنگی مذهبی عشاق المهدی(عج) سمنان نیزضمن محکوم کردن این اقدام قبیح از مسوولان قضایی و اجرایی استان و شهرستان شهید پرور ایلام درخواست کرد با بررسی دقیق واقعه‌ی مزبور، عامل و آمران چنین جسارتی را مورد تعقیب و پیگرد قانونی قرار دهند.
کد خبر: ۴۱۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 28 April 2017
به گزارش تابناک سمنان، چند روزیست که سخنان مجری افتتاح ستاد انتخاباتی روحانی درایلام ،بخش عمده ای از فضای مجازی ،انتخاباتی و سیاسی استان وحتی  کشور را به خود اختصاص داده است . هر فرد با هر سلیقه سیاسی که این موضوع به گوشش خورده است ،به نوعی انزار قلبی خود را از این ممضوع اعلام نموده است .زیرا حقیقت این است "رضای خوبیها" ،همه وهمه را با هردیدگاه وگرایشی زیر چتر رافت ومهربانی خود قرار داده است .
در این ارتباط هیات فرهنگی مذهبی عشاق المهدی(عج) سمنان ضمن محکوم کردن این اقدام قبیح از مسوولان قضایی و اجرایی استان و شهرستان شهید پرور ایلام درخواست کرد با بررسی دقیق واقعه‌ی مزبور، عامل و آمران چنین جسارتی را مورد تعقیب و پیگرد قانونی قرار دهند.
متن بیانیه به شرح زیر است:
  اِنّالله واِنّا اِلَيه راجِعون
بار دیگر بدکرداران و کج پنداران و شیطان صفتانِ سیاست باز در آستانه‌ی حماسه‌ی ملی مردم ایران پرده از رُخسار کریه و بدسرشت خود برداشتند و هلهله کنان آهنگ فتنه ای دیگر سر دادند.   این نابخردانِ فتنه گر، که فرصتِ ناب اعتلای نظام را در بستر انتخاباتِ باشکوه و به دور از حواشیِ فتنه گون، به مجالی برای ابراز حقارت های خود تبدیل می نمایند، در برنامه‌ی افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری!!!! و با قرائت متنی ملحدانه و در اقدامی شنیع و به دور از شرافت ساحت مقدّس ولی نعمت ایرانیان حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرّضا(علیه السلام) را مورد هتک حرمت قرار دادند.
 
لذا ضمن عرض تسلیت به ساحت امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و  تاسف و تاثر شدید بابت وقوع چنین جسارتی دردناک و صرفنظر از دسته بندی های جناحی و سیاسی، چنین اقدامات مذبوحانه و شیطنت آلودی را به شدّت محکوم نموده و از مسوولان قضایی و اجرایی استان و شهرستان شهید پرور ایلام درخواست می نماییم با بررسی دقیق واقعه‌ی مزبور، عامل و آمران چنین جسارتی را مورد تعقیب و پیگرد قانونی قرار دهند تا پس از این شاهد اینگونه خباثت ها و جسارت ها به ساحت مقدس ائمه اطهار(علیهم السلام) نباشیم.
همچنین از کاندیدای مورد نظر که این واقعه در جمع حامیانش صورت گرفته است و نیز از نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی که در مراسم موصوف حضور داشته است می خواهیم با ابراز انزجار از این اتفاق و اعلام برائت از مسبّبان و مجریان، حساب خود را از آنان جدا نمایند. و سَیعلمُ الَذین ظَلمُوا ایَّ مُنقلِب یَنقلِبون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار