رئیس ستاد حجت‌الاسلام روحانی در همدان گفت: در چهار سال اول جلوه‌های عظیمی از مردم‌سالاری دینی حاکم بود و این جلوه در انتخابات سال ۹۲ نمود یافت و مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه آفریدند.
کد خبر: ۴۱۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 28 April 2017
ستاد مردمی حجت الاسلام حسن روحانی یکی از 6 نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه پنجشنبه فعالیت خود را به صورت رسمی در استان همدان آغاز کرد.

به گزارش ایرنا رییس ستاد روحانی در استان همدان در این آیین که در خانه معلم شهر همدان برگزار شد اظهار کرد: در فرهنگ ایران انتخابات فصل جدیدی است که تمامی افراد باور می کنند موسم بهره گیری از پیوستگی ها و رفاقت ها است.

محمدهادی ضرابی گفت: انتخابات سال جاری در واقع دومین قدم از فراز یک مرحله حساس در تارک سیاسی کشور است.

وی اضافه کرد: هر چند به ظاهر 4 سال از انتخابات سال 92 گذاشته است ولی در این چهار سال شاهد مسایلی بودیم که امیدواریم زمینه های مناسبی برای احیای همان مناسبات با حضور پرشور مردم در پای صندوق رای فراهم شود.

رئیس ستاد حجت الاسلام روحانی در همدان یادآوری کرد: عقلانیت و قانون گرایی میوه شیرینی هستند که در چهار سال نخست دولت روحانی کشور از این ویژگی برخوردار بود و باید این مسیر در چهار ساله دوم نیز تقویت و ادامه یابد.

وی اضافه کرد: میوه دیگر که اساس زندگی انسان را تشکیل می دهد آزادی اندیشه و بیان است که در صورت فراموشی این مولفه ها جامعه به یک کشور رباتیک و آدم آهنی تبدیل می شود.

رئیس ستاد حجت الاسلام روحانی در همدان گفت: در چهار سال اول جلوه های عظیمی از مردم سالاری دینی حاکم بود و این جلوه در انتخابات سال 92 نمود یافت و مردم با حضور در پای صندوق های رای حماسه آفریدند. 

ضرابی افزود: در دولت یازدهم نفس کشیدن احزاب و جریان متحول اصلاحات را لمس کردیم و در این زمان جامعیت بخشیدن به ایران و ایرانی را شاهد بودیم.

رئیس ستاد حجت الاسلام روحانی در همدان تاکید کرد: یادمان نمی رود در را به روی وزیر امور خارجه مان نگشودند ولی اکنون وزرای امور خارجه برای آمدن به ایران صف بسته اند.

ضرابی گفت: در چهار سال تعامل مقتدرانه ایران با تمام دنیا را شاهد بودیم تعاملی که نمایندگان ایران ضعف نشان ندادند و با اقتدار مذاکره کردند و نتیجه گرفتند.

وی بیان کرد: در دولت یازدهم زمینه و بستر توسعه فراهم شده و شاهد تقویت مبانی استقلال سیاسی و اقتصادی در صحنه تجارت جهانی بودیم.

وی تاکید کرد: در دولت حجت الاسلام روحانی مردم مزه تحولات هدفمند اجتماعی را چشیدند تحولاتی که پیشتر به سمت ناکجا آباد پیش می رفت.

رئیس ستاد حجت الاسلام روحانی در همدان افزود: در چهار سال اول عمق بخشی به تعامل سازنده و راهبردی دولت و مردم را شاهد بودیم.

به گزارش ایرنا ضرابی تاکید کرد: توسعه و تداوم یک ملت به مسایل مختلفی از جمله روابط دولت، حاکمیت و مردم مرتبط است.

وی تصریح کرد: عده ای مطلع علیه برجام با بی انصافی و جفا می تازند در حالیکه بر اساس شنیده ها و دیده ها رهبری فرزانه انقلاب از ابتدا بر برجام نظارت داشتند و بایدها و نبایدها را ترسیم کرده و مصالح اسلام و ملی را در آن می دیدند ولی گروهی اینها را نمی بینند.

وی تاکید کرد: برای ماندن شیخ اعتدال در پاستور باید شاهد حضور حداکثر مردم پای صندوق های اخذ رای باشیم و با شناخت شرایط سیاسی و اجتماعی حاکم بر منطقه به سرمنزل مقصود برسیم.

وی خطاب به حامیان حجت الاسلام روحانی توصیه کرد: انتخابات تنها در یک فضای آرام باید برگزار شود و دوستان ما باید بدانند نان ما در جنجال و آشوب نیست در حالیکه عده ای نان خود را در این آشوب ها دنبال می کنند و ما فریاد می زنیم که آمده ایم پیروز میدان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار