رییس ستاد مرکزی روحانی خواستار شد:
پس از واکنش های متعدد شخصیتها ،علما و توده های مردمی و بدنبال واکنش فوری اعضای ستاد روحانی در استان به این موضوع وعزل این فرد از ستاد روحانی ،امروز نیز دکتر شریعتمداری رییس ستاد مرکزی حسن روحانی با ارسال نامه ای خواستار برخورد جدی با این فرد شد
کد خبر: ۴۱۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 28 April 2017
چند روزیست که سخنان مجری افتتاح ستاد انتخاباتی روحانی درایلام ،بخش عمده ای از فضای مجازی ،انتخاباتی و سیاسی استان وحتی  کشور را به خود اختصاص داده است . هر فرد با هر سلیقه سیاسی که این موضوع به گوشش خورده است ،به نوعی انزار قلبی خود را از این ممضوع اعلام نموده است .زیرا حقیقت این است "رضای خوبیها" ،همه وهمه را با هردیدگاه وگرایشی زیر چتر رافت ومهربانی خود قرار داده است .
به گزارش تابناک ایلام ،پس از واکنش های متعدد شخصیتها ،علما و توده های مردمی و بدنبال واکنش فوری اعضای ستاد روحانی در استان به این موضوع وعزل این فرد از ستاد روحانی ،امروز نیز دکتر شریعتمداری رییس ستاد مرکزی حسن روحانی با ارسال نامه ای خواستار برخورد جدی با این فرد شد
 متن نامه به این شرح است :
بسمه تعالى
جناب آقاى ميرزايى
رييس محترم ستاد
استان ايلام
با سلام و آرزوى توفيق الهى
به قرار اطلاع قرائت متن طنز آميزى در اجراى برنامه افتتاحيه آن ستاد دور از شئون مذهبى و خارج از ضوابط تبليغاتى ستادهاى تبليغاتى جناب آقاى دكتر حسن روحانى بوده و  موجب جريحه دار شدن احساسات برخى علما و متدينين نيز شده است.
از آنجا كه دفاع از حريم قدسى ائمهء معصومين عليهم السلام وظيفه يكايك مسلمانان اعم از اصلاح طلب و اعتدال گرا و اصول گراست ، شايسته است فوراً با فرد خاطى قاطعانه برخورد شده و از هرگونه فعاليت احتمالي وى در ستاد جلوگيرى به عمل آيد. ستاد مركزى با اعلام تاسف از اين حادثه  و محكوم كردن آن ، حفظ مقدسات و ارزش هاى دينى را در هر شرايطي ضروري دانسته وكليه ستادها را در ادامه راهى كه در پيش داريم به دقت كامل در اينخصوص توجه ميدهد  و البته  هر گونه سوء استفاده سياسى از اين رخداد را نيز محكوم مي نمايد. در فعاليت هاى گسترده مردمى انتخاباتى و براى هر نامزدى وقوع خطا هاى مختلف را بايد محتمل دانست، ولى در قبال اشتباهاتى از اين دست كه ممكن است از روى سوء نيت و بى اعتقادى هم نباشد بايد حساس بود.
محمد شريعتمدارى
رئيس ستاد انتخاباتى دكتر حسن روحانى
رونوشت كليه ستادها در سراسر كشور جهت عطف توجه دقيق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار