نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خواستار همکاری مردم در رفع معارضات پروژه شد و گفت: دستگاه‌های اجرایی منابع طبیعی،راه و شهرسازی،راهداری و محیط زیست موظفند همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۴۱۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲ 27 April 2017
نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه گازرسانی به دیشموک و چاروسا بدون وقفه ادامه خواهد یافت،گفت: حوزه دشمن زیاری که در مسیر اجرای عملیات خط انتقال قرار دارد امسال حتماً از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در نشست هماهنگی اجرای فاز سوم پروژه گازرسانی به دیشموک و چاروسا که با حضور مدیرعامل گاز استان،فرماندار و مسؤولان شهرستان برگزار شده بود اظهار داشت: در صورت وحدت و همدلی مسؤولان و مردم پروژه گازرسانی در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خواستار همکاری مردم در رفع معارضات پروژه شد و گفت: دستگاه‌های اجرایی منابع طبیعی،راه و شهرسازی،راهداری و محیط زیست موظفند همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم بخش‌های دیشموک و چاروسا نگران گازرسانی نباشند،تصریح کرد: پیمانکار توانمند این پروژه را در دست گرفته و با توجه به اینکه پروژه از بند«ق» بوده هیچ گونه مشکل مالی هم ندارد.

هاشمی‌پور افزود: مجوز کامل گازرسانی به این بخش‌ها به طور کامل از وزیر نفت گرفته شده و با همکاری مدیر عامل گاز استان به خوبی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تعریف دو قطعه 6 و چهار کیلومتری در پروژه از تکمیل 70 درصدی این دو قطعه خبر داد و گفت: هیچ گونه نگرانی برای ادامه اجرای این 10 کیلومتر وجود ندارد.

هاشمی‌پور با تأکید بر ضرورت برقراری امنیت در اجرای پروژه،گفت: گازرسانی به صورت گام به گام عملیاتی و مقرر می‌شود حوزه دشمن زیاری که در طول مسیر قرار دارد امسال حتماً بتوانند زا نعمت گاز برخوردار شوند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
سردار عزیز خسته نباشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار