دو گوشی جدید گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس با واکنش مثبتی از طرف کاربران مواجه شده‌اند؛ به طوری که تعداد پیش‌خرید‌هایی که برای این دو گوشی به ثبت رسیده، از نسل قبلی آن یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge بسیار بیشتر بوده است.
کد خبر: ۴۱۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 26 April 2017
تابناک اصفهان، بر اساس گفته سامسونگ میزان پیش‌فروش هر دو مدل گلکسی S8 چیزی حدود 30 درصد بیشتر از دو پرچمدار نسل قبلی بوده و به این ترتیب سامسونگ رکورد خودش را امسال در این زمینه شکسته است. این رکورد در گذشته مربوط به پیش‌فروش دو گوشی گلکسی S7 و S7 Edge بود.

تیم بکستر، که مسولیت مدیریتی و اجرایی سامسونگ در آمریکا را بر عهده دارد درباره این موضوع بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرده است:

    در سامسونگ استقبال میلیونی مردم از محصولات، یک امتیاز بسیار مهم و بزرگ تلقی می‌شود. این استقبال بی‌نظیر فقط به دلیل محصول نوآوانه ما نبوده، بلکه پروسه طولانی مدتی در طی این سال‌ها بر روی آن اثر گذاشته است. پیش‌فروش گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در طی این مدت چیزی حدود 30 درصد بیشتر از میزان پیش‌فروش گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge بوده است. به این ترتیب رکورد خودمان را در طی پیش‌فروش یک محصول که تا پیش از این مربوط به دو گوشی گلکسی S7 و S7 Edge بود را شکسته‌ایم. هفته عرضه رسمی گوشی را با انرژی زیاد آغاز می‌کنیم.

این رکورد در پیش‌فروش برای سامسونگ نه‌تنها به معنای موفقیت دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس است بلکه نشانه‌ای از باقی ماندن اعتماد کاربران نسبت به سامسونگ، پس از مشکلات نوت 7 بوده است. عرضه کامل این گوشی پس از تحویل گوشی‌های پیش‌خرید شده به زودی انجام خواهد شد. از طرفی هم حدس می‌زنیم باتوجه به حجم بالای خریدها سامسونگ عرضه و تحویل گوشی را برای برخی از کاربران به عقب بیندازد.

در آینده باید منتظر گزارش‌های این کمپانی از میزان فروش دو پرچمدار جدیدش باشیم و ببینیم که آیا این رکورد شکنی‌ها همچنان ادامه خواهند داشت یا نه.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار