مشاور شهردار اصفهان در زمینه فناوری‌های نوین گفت: در نمایشگاه باور 3 اولین ژیروسکوپ علمی رونمایی می‌شود که باید به صورت صحیح به مردم معرفی شود.
کد خبر: ۴۱۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 26 April 2017
تابناک اصفهان، به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رضا نیلفروشان ظهر امروز در نشست خبری سومین نمایشگاه از سلسله نمایشگاه‌های باور تحت عنوان، اصفهان شهر فناور بازی‌های الکترونیکی، اظهار کرد: از دو سال قبل مقداری تفکرات جدیدی وارد سیستم جدید اصفهان شد چرا که خود شهروندان اذعان دارند که شهر دچار تحول عظیمی شده است.

وی با بیان اینکه فناوری‌های نوین به شهرداری اصفهان آمد و این مرکز نزدیک به سه سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: با سرعت بخشیدن به فناوری‌های نوین بسیاری از مشکلات شهر حل می‌شوند؛ فناوری‌های نوین می‌توانند تأثیر بسیار سزایی در کاهش و یا متوقف شدن سرعت آن‌ها داشته باشند.

مشاور شهردار اصفهان در زمینه فناوری‌های نوین با بیان اینکه قرار است تا در نمایشگاه باور فناوری‌های نوین اصفهان به مردم نشان داده شود، تأکید کرد: اصفهان با 32 هزار دانشجو دکتری و فوق‌لیسانس دومین استان علمی کشور است.

نیلفروشان با اشاره به اینکه اولین شهرک علمی و تحقیقاتی در اصفهان وجود دارد، گفت: هم‌چنین اولین کریدر علم و فناوری در اصفهان راه‌اندازی خواهد شد که به حوزه فناوری‌های نوین بسیار کمک می‌کنند.

وی بیان کرد: اولین نمایشگاه باور به منظور نمایش موتورسیکلت‌های برقی برپا شد که خود مردم اصفهان به هر نحوی به شرکت تولیدکننده موتورسیکلت برقی حمایت خود را اعلام کردند.

مسؤول برگزاری نمایشگاه باور 3 با بیان اینکه نمایشگاه باور دوم در رابطه با مدیریت بحران برگزار شد که ارگان‌های نظامی هم حضور داشتند، خاطرنشان کرد: اما در نمایشگاه باور سوم، بحث بازی‌های الکترونیکی، موضوع نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه ایران رتبه 38 را در رابطه با توسعه بازی‌های الکترونیکی در جهان دارد، افزود: 67 درصد جمعیت ایران در سن زیر 24 سال قرار دارند که از این میزان 63 درصد دانش آموزان هستند.

نیلفروشان با بیان اینکه سالمندان هم نیاز به بازی‌های الکترونیکی دارند، عنوان کرد: با نمایشگاه باوری که ایجاد شده خانواده‌ها می‌توانند بیشترین استفاده را به صورت تعاملی به دست آورد.

وی در پایان ابراز کرد: اولین پهباد آتش‌نشان را به نام حورا توسط یکی از نخبگان چند ماه پیش رونمایی شد که این پهپاد تحول عظیمی را در رابطه با آسان کردن کار آتش‌نشانان به وجود آورد؛ در این نمایشگاه اولین ژیروسکوپ علمی رونمایی می‌شود که باید این محصول به صورت صحیح به مردم معرفی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار