مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان از ثبت رکورد حضور بیش از 85 هزار گردشگر خارجی در بناهای تاریخی استان اصفهان در فروردین ماه 1396 خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 26 April 2017
تابناک اصفهان، به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون الهیاری اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا ابتدای اردیبهشت ماه، بیش از 85 هزار گردشگر خارجی در بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان حضور یافته‌اند.

او در همین رابطه افزود: بررسی‌های کارشناسی نشان دهنده این نکته است که در طی چهار دهه گذشته آمار ورود گردشگران خارجی به اصفهان به این میزان در یک ماه اخیر در سال 1396 بی‌سابقه است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان با اشاره به افزایش لحظه به لحظه ورود گردشگران خارجی به استان اصفهان تاکید کرد: بیش از هشتاد و پنج هزار گردشگر خارجی از 44 ملیت در فروردین ماه سال جاری از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان بازدید کرده‌اند.

وی تصریح کرد: گردشگران خارجی از کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا، رتبه های اول تا چهارم ورود گردشگران خارجی به استان اصفهان را در یکماه اخیر به خود اختصاص داده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار