حضور نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد برای ارایه اهداف و برنامه های خویش در کمیته انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی اغاز شد.
کد خبر: ۴۱۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴ 23 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،نشست شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با حضور دبیران کل و نمایندگان بیش از ۱۶ حزب،تشکل و جمعیت عضو رسمی این جبهه در شامگاه شنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار گردید.
در ابتدای این نشست سید جلال فیاضی رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گزارشی از دیدار خویش با جمعی از علما و روحانیون مشهد ارایه کرد.
در ادامه شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری بر گسترش وحدت بین نیروها و جریان های اصولگرا در انتخابات در پیش تاکید کرد و مقرر شد جبهه پیروان بعنوان منادی وحدت جریان های دلسوز نظام ونیروهای انقلاب تمام تلاش خویش را برای ایجاد وفاق با همه تشکل های قانونی انقلابی واصولگرا بکار بندد.
 آغاز حضور نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد جهت ارایه اهداف و برنامه های خویش از روز سه شنبه پنجم اردیبهشت در کمیته انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی از مهمترین تصمیمات این نشست بود.
بر این اساس بیش از ۴۰ نامزد انتخابات شورای شهر مشهد که در بررسی های کمیته انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی حائز شرایط اولیه شاخص های مد نظر این جبهه شناخته شده اند،تا پایان هفته با حضور در کمیته انتخابات جبهه پیروان به دفاع از اهداف و برنامه های خویش برای عضویت در شورای شهر مشهد می پردازند.
شایان ذکر است کمیته انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری از این تعداد ۲۵ نامزد را جهت ارایه برنامه های خویش به هیات رییسه این جبهه معرفی مینماید تا در جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خویش پیرامون شورای اسلامی شهر مشهد بپردازند.
در این نشست که به ریاست سید جلال فیاضی برگزار شد دبیران کل و نمایندگان ۱۶ حزب،جمعیت و تشکل ذیل حضور داشتند.
1-  انجمن اسلامی مهندسین
2-  انجمن اسلامی فرهنگیان
3- حزب موتلفه اسلامی
4- جامعه اسلامی کارمندان
5- جامعه اسلامی کارگران
6- جمعیت دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی
7- جمعیت خدمتگزاران سازندگی
8- کانون تربیت اسلامی
9- حزب عدالت طلبان ایران اسلامی
10- جمعیت  اسلامی یاران خراسانی
11-کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند
12-کانون فارغ التحصیلان دانشگاهیان خراسان.
13-جمعیت اسلامی مهر خاور
14-کانون دانشگاهیان ایران اسلامی
15_جامعه انجمن های اسلامی اصناف خراسان
16_کانون رویش های انقلاب اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار