اما باید گفت که مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ورودی‌های خود وضعیت خوبی ندارد و از هر طرف که وارد شهر می‌شوی به جای زیبایی با زشتی و منظره بد روبرو می‌شویم.
کد خبر: ۴۱۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 23 April 2017

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز پذیرای خیل مسافران و گردشگرانی است که از مناطق مختلف این استان دیدن می‌کنند.

تقریبا مسافران و گردشگران از همه مناطق استان از قلعه‌رئیسی گرفته تا باشت و گچساران و بهمئی و یاسوج و سایر نقاط دیدن می‌کنند.

این استان دارای جاذبه‌های طبیعی زیادی است که برخی از این جاذبه‌ها در کشور نمونه بوده و نمونه‌ای برای آن در ایران کمتر مشاهده می‌شود.

در مناطق سردسیری و گرمسیری استان وضعیت به گونه‌ای است که مردم از سراسر نقاط کشور خواهان حضور در این مناطق هستند تا جاذبه‌های استان چهارفصل را از نزدیک مشاهده کنند.

اما مرکز هر استان به عنوان پیشانی استان به شمار می‌رود که هر مسافر و گردشگری بیش از هر چیز خواهان دیدن مرکز استان و جاذبه‌های آن هستند.

اما باید گفت که مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ورودی‌های خود وضعیت خوبی ندارد و از هر طرف که وارد شهر می‌شوی به جای زیبایی با زشتی و منظره بد روبرو می‌شویم.

مناظری نازیبا که جای زیبایی‌های خدادادی را گرفته است و به جای این که جنگل و سبزی و زیبایی جلوه‌گر باشد با نخاله‌های ساختمانی روبرو می‌شویم.

سؤال ما از مسؤولان استانی این است که آیا برای یک بار هم که شده به وردی‌های شهر یاسوج نظری انداخته‌اید و به زشتی‌های آن با نخاله‌های ساختمانی پی برده‌اید.

متأسفانه مسؤولان استانی هیچ توجهی به این مشکلات ندارند و عزم و تصمیمی برای رفع این مشکل در استان دیده نمی‌شود به خصوص در شهری که مرکز استان است و ورودی و خروجی‌های زیادی را روزانه در این شهر شاهد هستیم.

اما از این مناظر زشت که بگذریم به گدایان پاکستانی می‌رسیم که آن‌ها نیز به مانند قارچ؛ شب عید که می‌شود سر از خیابان‌های شهر یاسوج درمی‌آورند و هر گردشگر و مسافری که ندانسته باشد فکر می‌کند این‌ها اهل همین استان و همین شهر هستند در حالی که بی‌تدبیری مسؤولان مربوطه باعث شده تا گدایان پاکستانی در پشت چراغ راهنماها و بر سر چهار راه‌ها چهره شهرمان را زشت کنند.

مسؤولانی که هر وقت از آن‌ها در این خصوص سؤالی شده گناه را به گردن دیگری انداخته‌اند و انگار در استان ما کسی متولی رفع این زشتی‌ها در شهرها نیست.

چرا باید گدایان پاکستانی فقط در هنگامه‌ای در شهر ما دیده شوند که مسافر و گردشگر زیادی به این شهر سفر می‌کند و چرا باید چهره شهر پیش چشم آن‌ها زشت جلوه پیدا کند.

یک شهروند یاسوجی در همین زمینه به خبرنگار ما گفت: این دو مشکل بزرگ را در شهر خود همواره داشته‌ایم و تاکنون چندین عید گذشته و رسانه‌ها تذکر داده‌اند و گوش کسی به آن بدهکار نبوده است.

علی حسین‌پور گفت: نمی‌دانیم که مسؤول مربوطه چه کسی است و پاسخگوی این نازیبایی‌ها چه کسانی هستند اما از مسؤولان استانی که بهتر از ما می‌دانند مسؤولیت با چه کسی است باید به زیرمجموعه خود دستور پی‌گیری بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار