​رئیس اتحادیه دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان خبر داد:
رئیس اتحادیه دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان از کلنگ زنی مجتمع تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت در آینده نزدیک خبر داد پیش بینی کرد ساخت این مجتمع در دوسال آینده به اتمام برسد.
کد خبر: ۴۱۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 23 April 2017
تابناک اصفهان، به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی غفرانی با اشاره به جانمایی این مجتمع در خیابان سروش اصفهان، اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت 16 هزار و 500 متر ساخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه این مجتمع 54هزار متر مساحت دارد، افزود: این مجتمع در چهار طبقه ساخته خواهد شد و برای آن پارکینگی با ظرفیت 504  دستگاه خودرو پیش بینی شده است.
رئیس اتحادیه دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان با بیان اینکه آسانسور حمل موتورسیکلت و دوچرخه، پله برقی، انبار و... سایر تجهیزات مورد نیاز پیش بینی شده است، ادامه داد: در طبقات بالای آن نیز رستوران، کافی شاپ و واحدهای اداری ساخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه این مجتمع به طور مشارکتی با شهرداری ساخته خواهد شد، گفت: واحدهای صنفی که متقاضی دریافت این واحدهای صنفی می باشند حتما باید از اتحادیه معرفی نامه داشته باشند.
غفرانی به شرایط خوب واگذاری این واحدهای اشاره کرد و گفت: 20 تا 30 درصد از هزینه واحدها باید به صورت نقد و مابقی در طی اقساط پرداخت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار