برخی معتقدند ، با انجام مذاکرات به احتمال قوی قالیباف برای اصولگرایان می ماند و در طیف دیگر هم اصلاح طلبان از روحانی عبور می کنند و جهانگیری را برجسته خواهند کرد اما انتصابات در ستادهای روحانی و رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها از هم اکنون دو قطبی روحانی رئیسی را نمایان کرده است.
کد خبر: ۴۱۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 23 April 2017
در حالی که هنوز برخی معتقدند احتمال بیرون آمدن قالیباف و جهانگیری از عنوان نامزد پوششی به نامزد اصلی وجود دارد و حتی برخی پا را فراتر نهاده و معتقدند ، با انجام مذاکرات به احتمال قوی قالیباف برای اصولگرایان می ماند و در طیف دیگر هم اصلاح طلبان از روحانی عبور می کنند و جهانگیری را برجسته خواهند کرد  اما انتصابات در ستادهای روحانی و رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها از هم اکنون دو قطبی روحانی رئیسی را نمایان کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در جدیدترین خبرهای انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد ،انتصابات ستادهای روحانی و رئیسی ، حکایت از حتمی بودن دوقطبی این دو نفر در انتخابات پیش رو است.
دکتر کامرانی معاون ستاد روحانی در استان شد
طی حکمی از سوی رئیس ستاد دکتر روحانی در استان، معاون اقشار و تشکل های این ستاد منصوب شد.
سیدضیاالدین رضاتوفیقی طی حکمی «دکتر علی کامرانی مقدم» را به عنوان معاون اقشار و تشکل‌های ستاد دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
 
شکل گیری دو قطبی روحانی و رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد 

کامرانی مقدم از نیروهای اصلاح‌طلب استان است که در انتخابات مجلس 94 ، از حوزه کهگیلویه بزرگ به عنوان نامزد لیس امید معرفی شده بود.
وی مسئول بنیاد ایرانشناسی استان است که نشست‌های هفتگی گروه فرهنگ بومی استان در یاسوج را برگزار می‌کند.

معاون اجرایی ستاد روحانی در استان منصوب شد
طی حکمی از سوی رئیس ستاد روحانی در استان، معاون اجرایی این ستاد منصوب شد.
 سیدضیاالدین رضاتوفیقی در حکمی، «سیدعسکر عرفانی زاده» را به عنوان معاون اجرایی ستاد دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
 
شکل گیری دو قطبی روحانی و رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد 

عرفانی زاده از اصلاح طلبان استان است که سابقه عضویت در سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را دارد.
عرفانی زاده رئیس حزب عدالت و آزادی در استان و همچنین عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان است.

انتصاب مسئول کمیته حقوقی ستاد روحانی در استان
مسئول کمیته حقوقی ستاد دکتر روحانی در استان منصوب شد.
سیدضیاالدین رضاتوفیقی در حکمی «ابوطالب صادقی» را به عنوان مسئول کمیته حقوقی و نظارت بر صندوق‌های ستاد دکتر روحانی در استان منصوب کرد.
 
شکل گیری دو قطبی روحانی و رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد 
 
صادقی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و از نیروهای اصلاح طلب استان است که سابقه عضویت در انجمن اسلامی دانشگاه علامه تهران را در کارنامه دارد.
وی عضو کمیته حقوقی ستاد مرکزی موسوی در سال 88در تهران، مدیر مسول و صاحب امتیاز نشریه دانشجویی چویل در دانشگاه علامه و عضو شورای مرکزی حزب اتحادملت ایران اسلامی در استان است.
 
شکل گیری دو قطبی روحانی و رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد 
 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در قطب دیگر انتخابات در این استان ، روسای  ستاد استانی و شهرستان ها انتخاب شده تا عملا رقابت ، رئیسی - روحانی در استان آغاز شده باشد.
انتصاب رئیس ستاد رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد
طی حکمی از سوی رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی، مسئول ستاد انتخاباتی وی در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
طی این حکم، حجت الاسلام صفدر پناهی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد برای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری منصوب شد.
حجت الاسلام صفدر پناهی مسئول شورای سیاستگذاری دفتر ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بوده و دبیر جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد را  نیز بر عهده دارد.
 
 شکل گیری دو قطبی روحانی و رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد
 
انتصاب روسای ستادهای شهرستانی  رئیسی
حجت‌الاسلام صفدر پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: از دیروز تاکنون نسبت به صدور احکام رؤسا و معاونین ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی اقدام کردیم.

وی افزود: بر این اساس، رؤسای ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، چرام و باشت منصوب شده و حکم رؤسای ستادهای انتخاباتی شهرستان‌های دنا، بهمئی و لنده نیز به زودی صادر می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: «فریدون فاطمی‌زاده» و «سید عبدالعزیز موسوی» به ترتیب به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان کهگیلویه منصوب شدند.

پناهی خاطرنشان کرد: «علی الله‌کرم‌پور» و «یدالله مرادی» به ترتیب به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان گچساران معرفی شدند.

وی ادامه داد: در شهرستان باشت «سید نادر حسینی» و «محمد هادی حسینی» به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی منصوب شدند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحند عنوان کرد: «مجتبی فرهمند» و «محمدقلی جمالی» نیز به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان چرام انتخاب شدند.

پناهی ابراز کرد: «مصطفی شجاعیان» به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان بویراحمد منصوب شد و قائم مقام این ستاد نیز به زودی مشخص می‌شود.

وی تشکل کمیته‌های مختلف پس از شناسایی اعضای فعال را از برنامه‌های پیش روی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار