مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: تا پایان اردیبهشت‌ماه ۵ هتل به ظرفیت‌های اقامتی استان اصفهان اضافه می‌شود که اکنون در مرحله تجهیز هستند.
کد خبر: ۴۱۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 23 April 2017
تابناک اصفهان، فریدون الهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون عدم ظرفیت پذیرش گردشگر در هتل‌های اصفهان اظهار داشت: بهترین فصل گردشگری اصفهان در بهار تا اواسط خردادماه است و اکنون همچنان ظرفیت خالی برای پذیرش گردشگر در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت اقامتی استان اصفهان نسبت به سال 91 دو برابر شده است، گفت: حضور گردشگران خارجی در اصفهان رشد چشم‌گیری داشته به صورتی که اصفهان رکورد بیشترین بازدید بناهای تاریخی توسط گردشگران خارجی را نسبت به 4 دهه اخیر داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه اکنون 37 هتل در استان اصفهان با همکاری بخش خصوصی در حال ساخت است، گفت: اگر این هتل‌ها به بهره‌برداری برسد، تعداد قابل توجهی تخت به ظرفیت‌های اقامتی استان اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه در فروردین امسال 2 هتل با افتتاح غیررسمی وارد شبکه خدمت‌رسانی گردشگری شدند، گفت: تا پایان اردیبهشت‌ماه 5 هتل به ظرفیت‌های اقامتی استان اصفهان اضافه می‌شود که اکنون در مرحله تجهیز هستند.

الهیاری اضافه کرد: اکنون موج تبدیل مجموعه‌های آپارتمانی به مهمان‌پذیر یا هتل در اصفهان به وجود آمده که این مجموعه‌های گردشگری با ارائه تسهیلات توسط میراث فرهنگی به‌زودی به شبکه گردشگری استان اضافه می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار