رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان گفت: رزرو هتل‌های اصفهان در اردیبهشت‌ سبب رونق اقتصادی بسیار خوبی برای اصفهانی‌ها می‌شود.
کد خبر: ۴۱۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 23 April 2017
تابناک اصفهان، مهدی نریمانی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: اصفهان از شهرهایی با جاذبه گردشگری فراوان است و آب و هوای مناسب آن در این فصل گردشگران خارجی زیادی را به نصف جهان می‌آورد.

وی با بیان اینکه رزرو هتل‌های اصفهان در اردیبهشت‌ سبب رونق اقتصادی بسیار خوبی برای اصفهانی‌ها می‌شود، افزود: تکمیل ظرفیت هتل‌های اصفهان در حال حاضر به هیچ عنوان معضل نیست و فرصتی بسیار خوب برای کسب‌ درآمد همکاران ما محسوب می‌شود.

رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان یکی دیگر از جاذبه‌های مهم گردشگری فصل اردیبهشت را آئین گلاب‌گیری در کاشان دانست و خاطر نشان کرد: استقبال خوب گردشگران خارجی از جاذبه‌های گردشگری اصفهان در ماه‌های مهر و آبان هم ظرفیت هتل‌های این شهر را تکمیل می‌کند.

وی با اشاره به حمایت اتحادیه هتلداران اصفهان و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از هتلداران اصفهانی، گفت: این دو نهاد به عنوان متولیان هتلداران در اصفهان هستند که با حمایت‌های خود از دست‌اندرکاران این حوزه سعی در بهبود عملکرد آنها دارند.

نریمانی در مورد خدمات هتل‌های اصفهان به گردشگران به ویژه در اردیبهشت، افزود: ارائه خدمات هتل‌های موجود در شهر اصفهان متناسب با قوانین و آداب و رسوم کشورمان است و در این زمینه با رعایت قوانین، هتل‌های اصفهان در ارائه خدمات به گردشگران خارجی با عملکرد بسیار خوبی از این میهمانان پذیرایی می‌کند.

رئیس اتحادیه هتل‌داران اصفهان با بیان اینکه اصفهان ظرفیت‌های گردشگری بسیار زیادی دارد، اظهار داشت: با جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود به عنوان یکی از شاخص‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان، بازهم شاهد تکمیل ظرفیت هتل‌های این شهر برای اقامت مسافران خارجی هستیم و امیدواریم زمانی برسد که زاینده‌رود همچون این روزها در دل شهر اصفهان جاری بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار