عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: با توجه به وجود ماموریت‌های فرهنگی، ورزشی و عمرانی در شهر تهران باید در برابر هر یک از این نیازها یک کارشناس در شورای شهر حضور داشته باشد.
کد خبر: ۴۱۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 23 April 2017
لزوم به کارگیری افراد متخصص در شورای شهرابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران؛ با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شورای چهارم، اظهار داشت: به عملکرد شورای چهارم می توان نمره خوبی داد به دلیل اینکه خروجی کار آن در داخل شهر تهران مناسب بوده و سرمایه و اعتبار شهر که متعلق به مردم و بیت المال است در جهت توسعه زیر ساخت ها هزینه شد.
 
وی افزود: در برنامه پنج ساله دوم که در شورای چهارم به تصویب رسید، بیش از 30 درصد اعتبارات در حوزه توسعه عمران و حمل و نقل شهری هزینه شده که این کارها ماندگار هستند و بودجه صرف موضوعات زودگذر و مصرفی نشده است که در آینده نتوانیم از سرمایه گذاری انجام شده بهره برداری کنیم.
 
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد: سرمایه شهر تهران در جهت حفظ سلامت و حمل و نقل به گونه ای مورد استفاده قرار گرفته است که در آینده قابل برگشت باشد.
 
قناعتی گفت: رویکرد نظارتی و کنترل مدیریت شهری از فعالیت های خوب این دوره بوده که نسبت به دوره های قبل دارای تمایز است.
 
وی در رابطه با حضور هنرمندان و ورزشکاران در شورای شهر تهران تصریح کرد: شورای شهر تهران با توجه به ماموریت های موجود در شهر شکل گرفته و ما باید ببینیم که در شهر چه ماموریت ها و کارهایی وجود دارد و بابت آن‌ها افراد کارشناس و کسانی که دارای تجربه و تخصص هستند را به کار بگیریم.
 
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با طرح این سوال که آیا در شهر تهران کارهای فرهنگی و هنری وجود دارد؟، گفت: اگر در شهر کارهای هنری وجود دارد در نتیجه باید از یک هنرمند استفاده کنیم و اگر می خواهیم یک شهر جوان و سالم داشته باشیم، باید از افراد ورزشکار در مدیریت شهری بهره مند باشیم، اگر در شهر کار عمرانی وجود داشته باشد باید از یک کارشناس عمران استفاده کنیم.
 
قناعتی بیان داشت: به دلیل اینکه ما در شهر تهران ماموریت های فرهنگی، ورزشی و عمرانی را به طور گسترده داریم باید در برابر هر یک از این نیازها یک کارشناس در شورای شهر حضور داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار