تابناک: رد صلاحیت یکی از اعضای فعلی که از چهره های اقتصادی شهر نیز به شمار می رود، هنوز در ابهام است اما به گفته خودش توانسته تایید صلاحیت شود!.
کد خبر: ۴۱۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 23 April 2017
به گزارش تابناک اصفهان، روز گذشته آمار کلی رد و تایید صلاحیت شدگان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان به طور رسمی منتشر شد و خبر از تایید صلاحیت هشت هزار و 794 نفر برای رقابت بر سر کرسی های پارلمان شهری در اصفهان داد.
 
اما در بین آمار ردصلاحیت شده ها شاید بتوان حضور یا عدم حضور اعضای فعلی شورا را جزو خبرهای مهم انتخاباتی این دوره تلقی کرد به طوریکه براساس شنیده ها و نیز خبر برخی رسانه ها، تاکنون رد صلاحیت دو عضو کنونی شورای شهر اصفهان یعنی مهدی باقربیگی و رسول جزینی، که برای پنجمین دوره هم ثبت نام کرده بودند، محرز شده است.
 
رد صلاحیت یکی از اعضای فعلی که از چهره های اقتصادی شهر نیز به شمار می رود، هنوز در ابهام است اما به گفته خودش توانسته تایید صلاحیت شود!.
 
با این وجود برخی شنیده ها حاکی از رد صلاحیت یکی از اعضای فرهنی شورا نیز هست اما هنوز تایید رسمی از سوی این عضو صورت نگرفته است و اگر شنیده ها نیز به اخبار رسمی بپیوندد می توان گفت، در نهایت چهار عضو شورای کنونی اصفهان برای دوره بعدی مجوز حضور در رقابت ها را دریافت نکردند و نتوانستند از فیلترهای نظارتی عبور کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار